Gå til innhold

Nyttårssalg på spill....

Anbefalte innlegg

Som alt annet i januar, er data og tv spill til å finne i diverse butikker til en meget hyggelig pris.

I går var jeg en tur på Coop OBS! og fant Rollercoaster Tycoon Gold edt. (org. spillet med alle offisielle addons) til 99,- Jeg observerte også andre titler, bla Quake 3 Collectors edition, Railraod Tycoon Gold, UT 2003, Operation Flashpoint med den offisielle addonen og en håndfull andre kvalitets spill til samme pris. Andre som har sett gode tilbud nå på nyåret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult :w00t:

Her hvor jeg bor så har de alle elektroartikler på Obs! Elektro, men det går vel for det samme?

Skulle gjerne ha fått tak i OPF igjen siden jeg mistet min forrige kopi :(

Og btw, UT2003 har gått for 150 og 99 spenn på Lefdal og Elkjøp ganske så lenge nå.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

OBS kjører vel over hele landet med å "gi bort" spill, her på Tunejordet har jeg kunne fått kloa i blant annet følgende godbiter til 99 pr stk:

*Unreal 2

*Unreal Tournament 2003

*RCT Gold

*Soldier of Fortune 2

*Neverwinter Nights

*Grand Theft Auto: Vice City

*Jedi Knight 2: Jedi Outcast

Var sikkert flere RIMELIG bra selgende titler der også - for ikke å nevne konsollkurvene de har - masse snacks (og selvfølgelig mye søppel også) der også.

De gjør det vel for å ta igjen det faktum at de ikke KLARER å matchprise spill, men MÅ selge dem til 449 og 499 pr stykk.

Lenke til kommentar
På Elkjøp så jeg UT2003 til 149,-

Så samme spillet på Elkjøp til 200,-.

DÅRLIG at Elkjøp ikke klarer å være det samme over hele landet. Det har jeg sett i mange sammenhenger.

Er noen ganger de får tak i varer i den spesielle butikken som de kan selge litt billigere, vel?

Ikke for det, jeg mimrer med glede tilbake på den gangen de solgte Warcraft 3 til 49 kroner, det var gøy! :D

Lenke til kommentar

Var på både OBS! og Elkjøp hos oss i dag. På Elkjøp har de noen få spill til 99,- , men det er bare søppelspill. UT2k3 koster 449,- på Elkjøp her. På OBS! hadde de en 10-12 spill til 99,- , men dette var stort sett bare gamle spill.

Er så håpløst med forskjellsbehandling :no:

Lenke til kommentar
OBS kjører vel over hele landet med å "gi bort" spill, her på Tunejordet har jeg kunne fått kloa i blant annet følgende godbiter til 99 pr stk:

*Unreal 2

*Unreal Tournament 2003

*RCT Gold

*Soldier of Fortune 2

*Neverwinter Nights

*Grand Theft Auto: Vice City

*Jedi Knight 2: Jedi Outcast

Var sikkert flere RIMELIG bra selgende titler der også - for ikke å nevne konsollkurvene de har - masse snacks (og selvfølgelig mye søppel også) der også.

De gjør det vel for å ta igjen det faktum at de ikke KLARER å matchprise spill, men MÅ selge dem til 449 og 499 pr stykk.

Unreal 2 til 99,- hørtes litt tvilsomt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...