Ali_G Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har tenkt å overklokke systemet mitt, men rammen min er ikke særlig overklokkingsvenlig, (noName, hadde ikke penger til no anna da). Har ikke tenkt å klokke veldig mye, men litt hadde jo vært fint. er det sånn at jeg kan låse rammen og agp? Specs: Asus A7n8x deluxe temp:22-25C Amd xp2000+ temp:28-29C Thermaltake volcano 11 (42db) Asus gf2mx400 (nytt kort over helgen: gf fx5900) Noname ram pc2700 512 mb 2*256 i dualchannel Må jeg ha ny ram for å klokke no særlig, får klokka et par hakk på fsb, så stopper det.... tenkte isåfall på disse: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=121629 Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 En XP2000+ går vel på 133MHz, ram'en din på 166Mhz, så det er nok ikke den som stopper overklokkinga. Prøv å låse AGP/PCI ramma i bios (samme siden som du stiller FSB'en) og se om ikke det lar deg tyne opp FSB'en litt. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva slags XP prosessor har du da? Palomino eller T-bred? og samtidig, les stepping guiden på www.overklokking.no Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hva slags XP prosessor har du da? Palomino eller T-bred? og samtidig, les stepping guiden på www.overklokking.no har t-bred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå