RaymondK Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Jobber på sjøen, og har ikke tilgang til noe form for treningsutstyr, bortsett fra en chinup bar. Har derfor kjøpt meg noen monsterbands fra Rogue for å få litt mer trøkk på det som ellers bare ville vært kroppsvekttrening. Må si at dette var godt investerte penger! Føler disse strikkene har åpenet en haug med treningsmuligheter for meg, og har lyst på flere. Eneste problemet er at Rogue sine er temmelig dyre! Ihvertfall i mine øyne. Lurer på om det ikke er noen som selger like gode strikk til en rimeligere penge? Rogue er vel premium merkevare innen treningsverdenen, og således høyt priset. Båndene jeg har nå Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Har vært godt fornøyd med Adidas sine men har brukt dem mest til rehabiliteringstrening. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Fant du ut noe mer her? Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 6. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2023 Nei Intet nytt under solen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå