Spillredaksjonen Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Deathloop puster frisk liv i Dishonored-formelen. ANMELDELSE: Deathloop Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Flott anmeldese! Jeg har storkost meg med de forrige spillene til Arkane (både fra Lyon og Austin), så gleder meg til å spille dette! 2 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Det var kjapt Kommer til å legges på ønskelista og kjøpes en gang det er på salg 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Noteres på "Spill jeg skal handle på Black friday" listen.. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Jeg klarer ikke vente så lenge, så det skal jeg kose meg med i morgen kveld 🤩 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Kommer til å spille dette via Game Pass om et snaut år, men dere som skal spille det på PC eller PS5 får bare kose dere. Kjekt å se at Arkane ikke har mistet touchen. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Jaja, får vel vente til det kommer en PS5 i hus før dette prøves. På steam oppgis det både Denuvo og krav om bethesda konto. Så PC versjonen hoppes glatt over etter spetakkelet med DOOM Eternal. Krever PS5 også Bethesda konto for å kunne spille? Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Jeg kjøpte det i går via Bethesda direkte. Bruker kun da programmet deres på pc og ikke Steam. For min del funker det helt fint akkurat slik det gjorde med Doom Eternal. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Hva var problemet med DOOM Eternal? Kun på PC det var trøbbel? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Var ikke noe trøbbel, men må logge inn på Bethesda.net for å spille det. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Der la de inn Denuvo etter lansering(denne gangen er det fra første stund). En stund etter lansering fjernet de muligheten til å starte spillet uten å være på nett også. Lenke til kommentar
TheJoker Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Ser ut som dette kunne være aktuelt Men styrer langt unna det som Prisguiden sier er det "billigste" stedet for steam kode. G2A virker som er helt cowboyland hvor du like gjerne kan kjøpe deg ett flaxlodd og satse på at du får en kode som virker der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Anbefaler også at folk sjekker ut Arkanes forrige spill Prey (2017), som er et av de beste sci-fi action/shooter-spillene noensinne IMO. Endret 13. september 2021 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Kommer ikke over den grafikkstilen. Den begynner å bli slitt. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Fikk plukket det opp på elkjøp i går og testet det litt. Førsteinntrykket er meget bra. Har troa på Arkane. Endret 14. september 2021 av firberblad Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Geir T skrev (9 timer siden): Anbefaler også at folk sjekker ut Arkanes forrige spill Prey (2017), som er et av de beste sci-fi action/shooter-spillene noensinne IMO. En anbefaling jeg støtter. Prey er det nærmeste jeg har kommet system shock i moderne tid. Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 På papiret virker dette absolutt som et spill jeg skulle ha likt, men etter å ha spilt 2 timer så refundet jeg det. Dårlig gunplay, veldig svak AI. Likte heller ikke at spillet "time-skipper" hver gang man forlater et område, istedenfor å gi en loop som går i real-time. Ser på Metacritic at spillere generelt ikke er veldig fornøyd, da det ligger på 2.8 User Score. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 @Andreas247; Jeg måtte sjekke dette selv. Har ikke vært interressert i spillet selv, men når du nevnte user scores, måtte jeg bare sjekke. Holy hell. Det stemmer det du sier, men kun på PC. PC-versjonen er tydeligvis en stuttering mess, og får klager på både det grafiske, gameplay og ekstremt dårlig optimalisering. Det er litt flaut. PS5-versjonen har en atskillig bedre user score på metacritic da. Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Har ikke hatt noe problem med spillene mine på Bethesda heller. Så kanskje jeg kjøper det i kveld Lenke til kommentar
Spigent Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Som Xbox eier er dette første PS5 eksklusive spill som har blitt lansert som jeg virkelig hadde ønsket meg. Ironisk nok er det også Xbox Game Studios eide Bethesda som har laget det. Er det noen som vet om dette er en såkalt timed exclusive eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå