f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Prøver igjen. Kanskje det er mer vettuge folk nå. Lurer på om Samsung har tenkt på det med at kunder kan slette bilder som de har som bakgrunnsbilder på denne mobilen. Noen som har peiling på om det går ann??? Endret 8. januar 2004 av f_Cannon Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Fanden da ingen som vet no, eller vet at det ikke funker å slette bakgrundsbilderr!! Fryktelig mobil!!! Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan det være så vanskelig å finne ut av det selv?? Bare trykke på valg og se om det er noe som heter slett! Du kan jo ikke ha så mye peil selv! Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ---------------------- LOL ----------------------- Om du så ikke har denna forbanna mobilen trenger du ikke åpne kjeften din!!! Du har hverftfall ikke peil på mobilen,! Så hold kjeft, tøffen!!! Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja med den tonen så får man hjelp tenker jeg,eller NOT!! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) .. Endret 8. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Samma åssen tone man har vettu! Alle som har denne mobilen ligger på samme tone som meg!! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehe, tror nok ikke du har så mye peilign. Trykk på bildet, valg og slett! Er faktisk ikke vanskeliger.. (Gå inn på Mine bilder) Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 OK, nå skal jeg si deg noe..... DU har fanden meg ikke peiling du heller. Mener ikke å slette MINE BILDER, men å slette BAKGRUNDSBILDER ( bilder som følger med mobilen når du har kjøpt skrapet, der det er 6 ledige plasser når du har kjøpt mobilen. Men når du har brukt opp disse 6 plassene får du ikke sletta disse bildene som du la der) JEG MENER IKKE Å SLETTE BILDENE SOM JEG HAR F.EKS TATT. MEN BILDENE SOM FØLGER MED MOBILEN! NOEN SOM SKJØNNER SPØRSMÅLET MITT?? Sikkert jeg som har stilt feil sp.måø. Lenke til kommentar
usman Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det såååå vanskelig eller? Bare gå inn på spill og wap oxo nedlastninger oxo bilder oxo trykker du på den du vil slette oxo velg oxo slett... trenger ikke å bli sur på den kule mobilen for d da Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 1000 TAKKER ---- Endelig en som har skjønt mitt sp.mål!! Takker!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 La det være klart for alle - bumping som f_cannon her har gjort er strengt i mot forumreglene. f_cannon har fått en advarsel, og vi forventer at dette ikke gjentar seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg