Eloquence Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 SmartFTP Ingen over, ingen ved siden av! Vel. For det første er det nagware, så da kan du like godt bruke FlashFXP som er et bedre program og bare har en 30 sek timer ved oppstart etter 30 dagers trial. Dessuten er programmet nokså buggy, håndterer ikke tråder ordentlig, særlig i kø, har en del merkelig oppførsel på menyer som forsvinner etc. Før hadde de BARE msi-installere også, noe som slett ikke var bra... det har de ihvertfall fikset, slik at du kan virussjekke filene før de installeres. Men ellers synes jeg dette er et for buggete produkt som bare er "gratis" idet det har dumme nag-popups. Jeg anbefaler mye heller FlashFXP for stabilitet og funksjonalitet. Det er nøyaktig like "gratis" (har også nags ved oppstart som sagt). E Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 filezilla, open source, enkel å brukehttp://filezilla.sourceforge.net/ Jeg kan også anbefale denne! Lenke til kommentar
bentose Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bruker ofte berre Internet Explorer: ftp://brukar:[email protected] eller ftp://[email protected] Så slepp du at passordet vert liggjande i URL loggen. Åpnar så eit Min Datamaskin vindu ved sidan av og dreg filene mellom desse. Bent Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 FlashFXP, gratis i 30 dager, etterpå må du vente i (dagerDuHarBruktDet-30)/2 ( opp til 30 ) Sekunder hver gang du starter opp. Litt irriterende, men imho det beste programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå