Lars! Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Eg har no alt klart for å laste opp web-siden min, men eg manglar eit FTP-Program! Har dykk nokre forslag? Det må vere gratis! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 FlashFXP gratis i 30 dager! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 FlashFXP gratis i 30 dager! Hadde vore fint med eit FTP-Program som ikkje kosta noko! Ikkje etter 30 dagar ein gong! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er flashFXP som mIRC? sier at du kun får prøve det i 30 dager, men egentlig kan du bruke det så lenge du vil? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 håper dere vet at mirc er beste stedet til å finne serialz til progs og det er slik man finner serial til mircen som må registreres Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hæ? min mirc er ikke registrert og jeg trenger det heller ikke. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) filezilla, open source, enkel å bruke http://filezilla.sourceforge.net/ Endret 8. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hæ? min mirc er ikke registrert og jeg trenger det heller ikke. da har du ikke nyeste mirc Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 SmartFTP er ett veldig enkelt og bra FTP program som er gratis Og hvis du ikke må registrere mIRC'en din så har du ikke nyeste versjon av mIRC (6.12) Som mangler en viktig oppdatering mot DCC exploit. Så løp og last ned. Og da er det jo bare å bruke irc til å finne en key og du slipper å betale Lenke til kommentar
joZa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og hvis du ikke må registrere mIRC'en din så har du ikke nyeste versjon av mIRC (6.12) Som mangler en viktig oppdatering mot DCC exploit. Så løp og last ned. Og da er det jo bare å bruke irc til å finne en key og du slipper å betale Er dette lovlig da? Last ned Smart-FTP, funker bra det! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *host* altså du gjør jo ikke annet enn å skrive en kommando og ta copy paste...er mer ulovlig for de som legger ut registrerings nøklene...men den er jeg faktisk litt usikker på. Når man har betalt for en slik nøkkel burdte man jo få kunne gjøre hva man vil med den Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hæ? min mirc er ikke registrert og jeg trenger det heller ikke. da har du ikke nyeste mirc joda, selvom den evaluation skiten på 30 dager går ut så kan man fortsatt brukte mirc. Eneste forskjellen er at den er grå og blinker, så må man venta ca. 3 sec før man kan connecte. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *Slettet av moderator* Les punkt 8 i retningslinjer. Ikke post informasjon som kan lede til piratvirksomhet, slik som kanaler hvor du kan finne kilder til dette. Lenke til kommentar
@b Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 SmartFTP er veldig greit å bruke. Last det ned gratis på www.smartftp.com. Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 filezilla, open source, enkel å brukehttp://filezilla.sourceforge.net/ mm.. funker bra... CuteFtp er jeg kjempe fornøyd med Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 SmartFTP Ingen over, ingen ved siden av! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 SmartFTP Ingen over, ingen ved siden av! veldig enig Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Anbefaller Smart FTP. Har brukt det i alle år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå