darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Så et sjokk til dere alle: Man BLIR feit av så godt som ALT man spiser Ikke jeg Jeg er bare hot! Jeg er saklig også! Forresten så er jeg sikkert en av de mest usunne personene ever Jeg skal dø tidlig, så det går greit Endret 8. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 du blir sikkert litt smårund rundt magen av å drikke for mye ja... CFD: man må ikke drikke så og så masse per dag, noen leger og forskere har funnet ut at kroppen er i stand til å si fra selv når den vil ha væske, så det er godt nok å drikke når du er tørst.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 End Of Discussion (vet ikke hvordan man staver det) Man blir sikkert (,,. .,,) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 har drikki litervis med saft i alle år og jeg er ikke feit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 For å komme med en saklig kommentar: Dersom du allerede har anlegg for å lett bli litt "vid i kantene", så tror jeg ikke det er så lurt å drikke sukker-saft Fun light derimot tror jeg ikke gjør noe spesielt utslag Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 du blir sikkert litt smårund rundt magen av å drikke for mye ja... CFD: man må ikke drikke så og så masse per dag, noen leger og forskere har funnet ut at kroppen er i stand til å si fra selv når den vil ha væske, så det er godt nok å drikke når du er tørst.. vell.. Enæringseksperter er uenig i det.. De mener at man burde drikke 7 relativt store glass med vann mens man trener. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ernæringseksperter er svindlere, ikke noe å høre på! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 vell.. Hvorfor følger de folka som virkelig er i god form dem da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror ikke han mente det så seriøst Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe.. Ingen skal rakke ned på _MITT_ kosthold altså! Så lett er bare det Men vann er godt og sunt samtidig.. Så vann er bedre enn saft.. Men det må være kaldt.. Alltid bra og oppbevare halvlitersflasker med vann i frysern.. Eller på mitt kjøleskap så er det en sånn kombifryser\kjøleskap.. En liten boks i kjøleskapet er frysern så det blir ikke så kaldt ,men det kommer små isbiter der Ikke noe mer ,men det er jo akkurat perfekt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 CFD= haha, jeg har isvann-maskin og isbit-maskin på kjøleskapet:D Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fun light derimot tror jeg ikke gjør noe spesielt utslag det beste er at det er den safta som smaker best samtidig som det ikke er likemye sukker i den. fun light wild berries så klart. ikke eple , pære osv. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Saft har ganske mange kalorier, selv om folk flest ikke tror det.. Men det å drikke saft hele tiden kan faktisk gjøre ganske mye etter hvert... Bare det å bytte ut det med et glass vann fikk en dame til å gå ned 10 kg... Så hvis du har lett for å legge på deg, bør man passe litt på..Men herregud, det er jo ikke sånn at man drikker mer enn 1-2 kopper om dagen? Eller? Isåfall, hvis du drikker mer enn to, ro ned. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Saft = sukker, sukker = fett. Trenger vi gjøre det mer avansert? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, ja, fordi det finnes saft uten sukker, men det er også kalorier i de som gjør en feit..så litt avansert må en gjøre det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, ja, fordi det finnes saft uten sukker, men det er også kalorier i de som gjør en feit..så litt avansert må en gjøre det... Attack of the pirkepinne! Ok, så da tar vi en liten utgreing: 1. Saft ned sukker tilfører kroppen store mengder sukker (avhengig av sukkerinnholdet i safteb og eventuell konsentrasjon. OG den eventuelle saftdrikkerens mageinnhold, fordøyning, veskebehov osv. osv. osv.) 2. Sukker omdannes til fett i kroppen dersom det ikke forbrennes. ---------------------------------- 1. Sukkerfri saft inneholder gjerne en form for sukkererstattning. Den gir "sukkersmak", uten å inneholde sukker. Dette er positivt med tanke på at sukkeret ikke nødvendigvis er bra for kroppen, men på andre måter kan det være negativt. Når kroppen smaker noe søtt, "sukkersmak", begynner den straks produksjon av insulin. Dersom det produseres for mye insuling i forhold til sukkerinntak (en balanse som alltid bør være så god som mulig) kan det få konsekvenser. Man kan blandt annet ende opp med et mye større behov for sukker, eller "søtsmak" om du vil, en det man hadde før man inntok det kunstige sukkeret. En ting å tenke over det... (dette gjelder forresten alle "sukkerfrie" søtvarer.) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 FLOTT!!!!!!!!!!!!!! Du tok hintet.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 At your service Mademoiselle Kewsepute *stram giv akt* (nei, jeg gidder ikke rette skrivefeilene...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå