Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Blir man feit av å drikke saft? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Off topic: Når stenger postkontoret? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Kl. 4 eller 5? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 før EOD, vet noen andre det? Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei bare meg og deg her. EOD Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nei, så en annen som også leste posten. venter 5 min før EOD Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 4 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere) Ikke EOD enda... Når stenger posten? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sikkert ikke av Fun Ligth Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vell.. jeg drikker veldig lite saft egentlig jeg.. Drikker mest vann og det kan fort gå 2-3liter om dagen. Men når man trener skal man drikke minst 3liter om dagen da.. Så På Onsdag starter sliter igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg drikker Coca Cola :D Fnihi cola er diggest Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Cola går det.. Men er fryktelig usunt.. Så derfor drikker jeg nesten ikke brus iforhold til det jeg gjorde før.. SPiser generelt sett mye sunnere. Drosselpower (det er offtopic ,men jeg digger utrykket drosselpower) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei EOD nå.EOD Jeg tror EOD har blitt neg (QED) et par ganger nå. Kanskje fordi det er søppel, hva vet jeg. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvis du drikker åtteogførti liter saft på en halvtime blir du ihvertfall rund om magen. Hvis du lurer på om du kankje har lyst til å være feit kan du jo prøve det for å sjekke hvordan det er å ha lavthengende brystkasse. Eventuelle og sannsynlige bivirkninger er død som følge av og væske- og syrebalansesvikt - men hey - det er jo farlig å gå over gata også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Så et sjokk til dere alle: Man BLIR feit av så godt som ALT man spiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå