I38ZDGBR Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Felt for pin fyller seg ut selv med masse pluss tegn. Det står feil pin, prøv igjen men det samme gjentar seg. Prøver å få sent nytt passord men nå mobnr. eller mail. adressen skal fylles ut så er det det samme der og, masse plusser fyller opp feltet. Fikk det til etter en stund men etter ny restarte var det feil igjen. Er det virus? Hjelper det med tilbakestille om eg kommer inn igjen? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Får du ikke erstatte plussene med den riktige pin koden? Om du logger inn på en internett side så er det viktig å sjekke at en er på den rette internett adressen. Endret 11. september 2021 av Svein M Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Nei, må be om nytt passord. det er også problem men så funker det. tør ikke slå av før eg får noen gode råd. til og med på google kom det opp masse pluss tegn når eg skulle søke Endret 11. september 2021 av I38ZDGBR Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg antar at det er en nettbank du prøver å logge inn på? Jeg antar at dette er på Windows 10. Og at det er en privat maskin (ikke jobb pc). Prøv gjerne å oppdatere Windows. Jeg vet ikke hva problemet kan være. Jeg ville prøvd en annen nettleser, fortrinnsvis en av Edge/Chrome/Firefox Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 +det er på alt som skal skrives, +o+gså her+ som du ser Lenke til kommentar
Switters Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Ikke så enkelt som at + tasten på tastaturet henger?😄 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Vil tro at dette er tastaturet. Er det eksternt tastatur eller er det tastaturet på en bærbar du bruker? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Defekt tastatur virker det som Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 Stemmer, det var musen som herjet vilt, lyden er den som kommer når man plugger i usb til musen. Takker for alle bidrag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå