Darun_00 Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Skulle kjøpe en xbox på finn, og selger sa hun ikke hadde råd til frakt, så jeg satt først over penger til og fikk bekreftelse at hun hadde bestilt frakt for å sende pakken. Når dette var gjort sendte jeg resten av pengene og hun sa hun skulle si ifra nå hun var på postkontoret. Det har nå gått 2 dager, ingen oppdatering, og hun svarer ikke på noen meldinger. Hva bør jeg gjør med dette? Endret 11. september 2021 av Darun_00 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Gi beskjed til Finn kundeservice og se om personen har rotet det til før. Om du ikke hører noe innen noen dager kan du vurdere å politianmelde (gi gjerne beskjed om dette til vedkommende med en gang). Det skjer neppe noe av det om dette er en svindler, men får de nok anmeldelser mot seg i politiregisteret så blir det kjipt for vedkommende til slutt. Bruk sunn fornuft når du vurderer om folk er til å stole på og trekk deg unna ved mistanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå