Mindless Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg skaffet meg en ny pc får et drøyt år siden (MSI KTV4-L, XP2700, 1GB PC3200 DDR) og har nå lyst til å overklokke prossesoren. Jeg har aldri vært borti overklokking før men har lest en god del på denne siden og har begynt å skjønne littegran . Men til saken, jeg lurte nå på om jeg kan overklokke prossesoren uten å gå inn i pcn og drive med diverse småting på selve CPU'en eller om jeg kan overklokke uten å gjøre noe "fysisk" med den. Hvis dette går an lurte jeg på om hvilke vifter jeg burde kjøpe. Jeg tenkte på en kraftig prossesorvifta samt to vanlige kabinettvifter. Noen forslag? Når dette er kjøpt/innstalert skal jeg sette igang. Jeg har enda ikke funnet en detaljert/punktvis guide som forteller meg hvor i BIOS/evt andre steder jeg skal endre på ting. Jeg ville ha vært kjempetaknemlig hvis noen ga meg en url til en slik guide (helst på norsk) eller kunne være snill og poste det her. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå