FiveInline Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Er det slik at i f.eks spill vil kun high performance kjernene være med, eller alle? Kommet noe info om dette? Lenke til kommentar
Ola Norman Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Stock XMP https://videocardz.com/newz/galaxy-publishes-first-benchmark-results-of-its-ddr5-4800-gamer-rgb-memory Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2021 Første pris som jeg har sett. Denne prisen virker å være "oversatt" til norsk pris. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ola Norman skrev (1 time siden): Stock XMP https://videocardz.com/newz/galaxy-publishes-first-benchmark-results-of-its-ddr5-4800-gamer-rgb-memory Gear 2 kanskje? Blir spennende å se om vi får kits ala B-die snart. Da kan man nok hente ut mye ytelse. Ser dog ut som tiden for lav ram latency er forbi. Comet lake ble kongen og det stoppa visst der Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Nizzen skrev (21 minutter siden): Første pris som jeg har sett. Denne prisen virker å være "oversatt" til norsk pris. Lavere enn jeg forventa, fin pris. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 FiveInline skrev (5 minutter siden): Lavere enn jeg forventa, fin pris. To lapper mer enn "Over there" https://videocardz.com/newz/intel-core-i9-12900k-already-shipping-to-first-customers-two-weeks-ahead-of-launch Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2021 Ek vannblokk til s1700 bestillt https://www.digitalimpuls.no/ekwb/149576/ek-quantum-velocity-d-rgb--1700-d-rgb-nikkel-plus-plexi-intel-socket-1700 3 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Eneste forskjellen på K og KF er integrert grafikk, ikke noe fordeler/ulemper utover dette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2021 3 hours ago, FiveInline said: Eneste forskjellen på K og KF er integrert grafikk, ikke noe fordeler/ulemper utover dette? Stemmer 1 Lenke til kommentar
Ola Norman Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Sitat RAM : 2x16GB DDR4 3600MHz My own comments: Seems like 12900k aren't all that much faster then 10900k (?) I think AMD should have no problem handling Alder Lake with a +15% in games increase using v-cache 3dnow! Endret 23. oktober 2021 av Ola Norman 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) 15 hours ago, Ola Norman said: My own comments: Seems like 12900k aren't all that much faster then 10900k (?) I think AMD should have no problem handling Alder Lake with a +15% in games increase using v-cache 3dnow! Når vi vet at minneytelse har Alt å si i cpubound gaming, så er det jo bare til å le av 3600 ddr4 på ADL 😄 Man ser dog potensialet når ADL har 90fps og 5600x har 70fps ( så det ut som noen plasser i Assasin spillet) Det sies også at alt den YT kanalen spyr ut er fakt også Endret 24. oktober 2021 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nye Asus hovedkort med bilder: ASUS ROG MAXIMUS Z690 Extreme, Formula, Apex, Hero, and other Alder Lake-S motherboards pictured - VideoCardz.com Håper apex er klart ved launch 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) magnusavr skrev (1 time siden): Nye Asus hovedkort med bilder: ASUS ROG MAXIMUS Z690 Extreme, Formula, Apex, Hero, and other Alder Lake-S motherboards pictured - VideoCardz.com Håper apex er klart ved launch Blir nok Apex på meg også, Har et 3090 FE som tar 3 Pcie plasser, så da passa det bra med en 4x slot til lydkortet helt nederst der. Endret 24. oktober 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
AMDSlayer Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 magnusavr skrev (9 timer siden): Nye Asus hovedkort med bilder: ASUS ROG MAXIMUS Z690 Extreme, Formula, Apex, Hero, and other Alder Lake-S motherboards pictured - VideoCardz.com Håper apex er klart ved launch Hei. Jeg er ganske ny, og lurer også på å gå for Alder Lake. Men hvorfor velge Apex ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Vent til du blir ganske gammel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) 2 hours ago, AMDSlayer said: Hei. Jeg er ganske ny, og lurer også på å gå for Alder Lake. Men hvorfor velge Apex ? Fordi Apex får fortest og de mest oppdaterte biosene. Apex overklokker også minne særdeles bra, samt ALT minne har en tendens til å funke på Apex. Rett og slett konge, hilsen en som hatt alle Asus Apex igjennom tidene Vi på overclock.net får også betabioser direkte fra Asus representanter, som Shamino og Safedisk 😎 Endret 24. oktober 2021 av Nizzen Lenke til kommentar
AMDSlayer Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 BadCat skrev (2 timer siden): Vent til du blir ganske gammel. Hva skjer da ? Lenke til kommentar
AMDSlayer Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nizzen skrev (12 minutter siden): Fordi Apex får fortest og de mest oppdaterte biosene. Apex overklokker også minne særdeles bra, samt ALT minne har en tendens til å funke på Apex. Rett og slett konge, hilsen en som hatt alle Asus Apex igjennom tidene Vi på overclock.net får også betabioser direkte fra Asus representanter, som Shamino og Safedisk 😎 Slik og forstå altså Du skyr ikke å koste skjønner jeg! Rått! Har du noen minne-overklokkings resultater å vise til på Apex ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2021 5 minutes ago, AMDSlayer said: Slik og forstå altså Du skyr ikke å koste skjønner jeg! Rått! Har du noen minne-overklokkings resultater å vise til på Apex ? F.eks dette: Lenke til kommentar
AMDSlayer Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nizzen skrev (6 minutter siden): F.eks dette: Rått. Hva kjøler du med når du kan kjøre 5,6 core og 5,2 cashe ? og hvor har du olukket opp disse minne- settingsene fra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå