N o r e n g Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Dragonlove skrev (7 minutter siden): Trodde 2% sto mellom liv og død for dere overklokkere jeg Jeg overklokker det jeg har, og får de resultatene jeg får. Det å jakte på et hovedkort og CPU som gir meg en liten fordel er kjedelig. Jeg spiller heller i pantelotteriet enn silisiumlotteriet 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 46 minutes ago, N o r e n g said: Jeg overklokker det jeg har, og får de resultatene jeg får. Det å jakte på et hovedkort og CPU som gir meg en liten fordel er kjedelig. Jeg spiller heller i pantelotteriet enn silisiumlotteriet Tror det er en sunn holdning! Ellers blir det fort 'hifi asyl' tendenser over det. Man henger seg opp i 1-2 % mer performance, i stedet for å kose seg med det man har og faktisk bruke utstyret til feks spille 1 Lenke til kommentar
Equareo Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg har et sett Noctua SecuFirm2 NM-i17xx-MP78 som kan fåes gratis i Kristiansand, kan sikkert sendes mot porto også. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 N o r e n g skrev (53 minutter siden): Jeg overklokker det jeg har, og får de resultatene jeg får. Det å jakte på et hovedkort og CPU som gir meg en liten fordel er kjedelig. Jeg spiller heller i pantelotteriet enn silisiumlotteriet Akkurat sånn vi liker det, mas og jag er ikke bra Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 JarleGutt skrev (33 minutter siden): Tror det er en sunn holdning! Ellers blir det fort 'hifi asyl' tendenser over det. Man henger seg opp i 1-2 % mer performance, i stedet for å kose seg med det man har og faktisk bruke utstyret til feks spille Spiller SuperPI 32M for tida, ganske pay2win 🤣 1 Lenke til kommentar
Ola Norman Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Ser ikke ut som om z690 brikkesettet blir å vare så lenge selv om intel har lovet at Raptor lake skal bruke samme socket 😵 Endret 17. november 2021 av Ola Norman Lenke til kommentar
Vegard_G Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Cursio skrev (5 timer siden): Har noen fått tilsendt LGA1700 mounting kits fra Noctua? Jeg har ikke hørt noe etter jeg fylte ut formen. De skriver opptil to uker delivery og 'If you need the kit urgently, please consider ordering it via a local reseller' https://noctua.at/en/nm-i17xx-mp83-chromax-black-order-form Bestilte like greit et kit fra Proshop også, ser at både Proshop og Dustin har de inne for de som har behov. Obs obs, det er forskjell på kitene, 78 og 83mm mounting pitch, så sjekk hva som er korrekt for din kjøler. https://www.proshop.no/?s=NM-i17xx-MP https://www.dustinhome.no/sok/NM-i17xx-MP Jeg venter også på dette, ikke hørt noenting! Veldig irriterende å bare ha det liggende. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg venter på spacere, som skal komme i posten, til Corsair AiO. Komplett bare lo da jeg spurte om de kunne ta inn noen. De selger over 10 forskjellige AiO fra Corsair, så da skulle det bare mangle at de skal ta inn noe, spesielt siden de er listet som forhandler som kan ha spacere. 1 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Ola Norman skrev (21 minutter siden): Ser ikke ut som om z690 brikkesettet blir å vare så lenge selv om intel har lovet at Raptor lake skal bruke samme socket 😵 Står jo i twitter posten der Sitat Because ADL is electrically 1700 pins, RPL is 1800 pins. But the socket has enough pins to accommodate both. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 I grunnen er det bra at Intel kommer med nye chipset hele tiden. Fravær av nye chipset er hovedårsaken til at Amiga gikk i dass. Quote The AAA chipset (Advanced Amiga Architecture) was intended to be the next-generation Amiga multimedia system designed by Commodore International. Initially begun as a secret project, the first design discussions were started in 1988, and after many revisions and redesigns the first silicon versions were fabricated in 1992–1993. The project was all but abandoned in 1993 after it was projected that PCs were to equal the AAA shortly after release, so a further jump was needed, leading to project Hombre. AAA was not designed to be AGA compatible. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) BadCat skrev (10 minutter siden): I grunnen er det bra at Intel kommer med nye chipset hele tiden. Fravær av nye chipset er hovedårsaken til at Amiga gikk i dass. Er vel flere grunner til at Amiga eller Commodore gikk dukken, det er dog ett stort etusiast miljø rundt det ennda Endret 17. november 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Hvis man bruker 7 år på å få til betydelige endringer i chipset som likevel er for lite, da ber man om trøbbel. Se for deg reaksjonen til forbrukerne hvis Intel hadde holdt på med 14 nm i 2-3 år til. Jeg bruker Amiga hver dag. Endret 17. november 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Carillo Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Har en Sp88 ( p-cores 97 og e-cores 72 ) til salgs . Send PM om du er interessert 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Carillo skrev (2 minutter siden): Har en Sp88 ( p-cores 97 og e-cores 72 ) til salgs . Send PM om du er interessert Er ikke lov med salg på forummet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2021 Forfatter Del Skrevet 17. november 2021 30 minutes ago, Dragonlove said: Er ikke lov med salg på forummet. Er ikkje lov med OFF TOPIC! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Går SP fremdeles til 115? Lenke til kommentar
Carillo Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Dragonlove skrev (1 time siden): Er ikke lov med salg på forummet. Litt morsomt at klovnen som har brutt retninglinjene i 90% av innleggene plutselig har inntatt rollen som forum-politi 2 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Hva er greia med SP90+ ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 7 minutes ago, Datafriken said: Hva er greia med SP90+ ? Større sjanse for smilefjes og mindre sjanse for angrefrist. 2 Lenke til kommentar
Carillo Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 BadCat skrev (5 minutter siden): Større sjanse for smilefjes og mindre sjanse for angrefrist. Utdyp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå