F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst norske), som selger kjøleribber i mange fasonger, størrelser og materialer? Disse skal brukes til grafikkortet-minnet mitt (9800 PRO 128mb) som er litt varmt etter overklokking De ribbene som følger med memory-kjøle-pakken fra microplex passer ikke, i så fall må de kappes til, og det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Netconnection selger tweakmonster ramsinks. Ellers kan du jo se på elfa (.se/no)! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 du kan jo prøve www.microplex.no. der selger de en del slike ting , hvis ikke kan du jo bare sjekke i prisguiden her på hw! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 du kan jo prøve www.microplex.no. der selger de en del slike ting , hvis ikke kan du jo bare sjekke i prisguiden her på hw! Takk for svar, men hvis du leste det jeg skrev så fikk du med deg at de på Microplex.no IKKE passet uten modifikasjoner. Ingen ting i prisguiden gitt... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 enten kjøper de tweakmonster ribbene på netconnection eller så bruker du en dremel å kutter de som fuglte med memorykiten din. itte no problem i det heletatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå