picatta Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny hardisk nå, og kravene er som følger: Minimum 160GB Helst 133ATA Minimum 8mb buffer (helst 4mb og 2mb går oxo ann) helst en søketid på under 9ms skal ikke koste mer enn 1500kr og hovedkortet mitt støtter ikke Serial-ATA Jeg ønsker å få tilbakemeldinger på hardisken som dere vil anbelfale at jeg skal kjøpe.. .IKKE anbefal en IBM disk, da jeg og mange av mine venner har hatt altfor mye dårlig erfaring med dette produktet.Prøvde maxtor sist gang, men den har ikke fått min fulle tiltro da jeg synes at denne går litt tregere enn det den skal og at den bråker litt for mye... Endret 8. januar 2004 av picatta Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har gode erfaringer med Seagate 7200.7 serien. WD er kanskje bittelitt raskere, men bråker mye mer. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 om jeg ville valgt hd ville jeg valgt seagate. om wd er litt raskere, er det sikkert ikke så stor forskjell. og trenger men egentlig så heftig ytelse? nei stillhet er viktig. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Seagate på 160gb, 8mb buffer, 7200rpm, ATA/100 Western Digital på 200gb, 8mb buffer, 7200rpm, ATA/100 Seagate-disker fåes visst ikke i mer enn 160gb... fant ingen hvertfall. Trenger du større enn 160gb så anbefaler jeg WD, hvis ikke så er seagate-disken fin, og en del billigere også Happy huntin'! Lenke til kommentar
picatta Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg vil takke for mange fine svar, og dere har gjort det letter for meg å velge. TUSEN TAKK Jeg har siklet etter en Seagate lenge nå, så jeg velger den ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå