kvikks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jobber med nytt design på sidene til jobben, redeisgnes pga behov for nye elementer på siden. Tidsbruk 2 timer. Det dere ser nå vil være førstesiden, og øyet vil bli fadet ut på undersidene, når det kommer tekst over. Meny feltet er ikkje helt på plass, det hvite feltet er en test, og litt slurvete gjort, noe dere sikkert ser. Ser også at Kontakt link mangler i menyen... Nyhetene blir neppe stående der de gjør... noe malplassert Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 nytt og sweet... blir kanskje litt for lang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ser meget bra ut, men som nevnt; kanskje litt lang? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvis du får fylt opp denne siden med innhold, så det at den er så lang virker unaturlig, blir det en meget god side, ja. Rent og fint design! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 likte det jeg, det eneste måtte i såfall være "bavac" logoen, fikk assosiasjoner til det med en gang.. ellers fint Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 likte det jeg, det eneste måtte i såfall være "bavac" logoen, fikk assosiasjoner til det med en gang..ellers fint jo,, må si den minner litt om den faktisk... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Stilig! Litt lang kanskje, men det går bra så lenge du ikkje repeterer BG'en. Sett opp opacityen på innholdsfeltet, da den bakgrunnen kan bli litt plagsom når det havner tekst der. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Må si meg enig her. Vet ikke helt om Dagens nyhet passet veldig godt inn. EDIT: Ser at du kommer til å flytte på dette. Det trengs. Menyen kan bli bra med en frekk mouseover, men ja: litt lang. Ellers liker jeg enkeltheten og det stilrene. Übergodkjent! Endret 8. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Takk for tilbakemeldinger! Har jobbet litt med dagens nyheter, og fått det litt bedre, oppdatering postes senere i dag. Flere kommenterer lengden, postet siden slik for at de som sitter med 1280x1024 ser hvordan det blir på deres skjerm, det vil bli liggende som bakgrunn, som ikkje er repetert. Siden vil tilpasse seg en del til skjerm oppløsning, og skal se like bra ut i 800x600 som i 1600x1200, som sagt derfor jobber eg med lange og store bakgrunner. Innholdsfeltet; slik dere ser det nå skal være første siden som møtes, når det klikkes på menyen vil øyet fades ut, slik at det fungere med tekst over. Det vil komme en "frekk" mouseover, font vil også bli skiftet til samme vi bruker i den grafiske-profilen til firmaet. Ser det er noen som har kommentert logoen... Det er forsåvidt ingen vits, vi har hatt denne i mange mange år, bedriften er 25 år gammel i år. Men takk for mange fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som flere andre har nevnt, den er litt lang... Men en veldig fin og forseggjort side! Keep up the good work! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som flere andre har nevnt, den er litt lang... Siden er _ikke_ for lang. Da er siden du sitter å ser på nå også for lang. Dynamikk, hørt om det? Dette er et skjermskudd av 1280x1024 og siden vil komprimeres prosenvis fra topp ig bunn etter hvilken oppløsning du sitter på, om jeg har forstått det riktig...? Pent arbeid, kvikks! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som flere andre har nevnt, den er litt lang... Siden er _ikke_ for lang. Da er siden du sitter å ser på nå også for lang. Dynamikk, hørt om det? Dette er et skjermskudd av 1280x1024 og siden vil komprimeres prosenvis fra topp ig bunn etter hvilken oppløsning du sitter på, om jeg har forstått det riktig...? Pent arbeid, kvikks! For meg virker det som om den er ganske lang... Skal ikke teksten inn i den øverste firkanten? For da er siden ganske lang nedover... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) *** skrev noe jeg ikke skulle *** Ahhh, sikkert meg som har misforstått hvordan det skal være, sorry. I så fall var den nok litt lang ja. Endret 9. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Som flere andre har nevnt, den er litt lang... Siden er _ikke_ for lang. Da er siden du sitter å ser på nå også for lang. Dynamikk, hørt om det? Dette er et skjermskudd av 1280x1024 og siden vil komprimeres prosenvis fra topp ig bunn etter hvilken oppløsning du sitter på, om jeg har forstått det riktig...? Pent arbeid, kvikks! Dette stemmer nesten... Det vil ikkje bli noe scrolling på noen oppløsninger over 800x600, som eg nevnte tidligere har eg postet hele grafikken slik som den f.eks ser ut på 1280x1024, dette for å gi et helhetsinntrykk... Jobber med store bakgrunner fordi at siden skal se bra ut uansett oppløsning, det skal ikkje bære være en flekk midt på skjermen, slik som mange sider er for tiden. Det skal se bra for alle som besøker siden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Logoen deres er mistenkelig lik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som han sa her tidligere: Ser det er noen som har kommentert logoen... Det er forsåvidt ingen vits, vi har hatt denne i mange mange år, bedriften er 25 år gammel i år. men jeg er enig... den ligner! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Som han sa her tidligere: Ser det er noen som har kommentert logoen... Det er forsåvidt ingen vits, vi har hatt denne i mange mange år, bedriften er 25 år gammel i år. men jeg er enig... den ligner! Oj, det så jeg ikke jaja, no harm intended, no harm happened, problem solved. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fargen er omtrent den samme, det er den einaste grove likheten eg ser.. Fom side det der, få opp en html versjon snarast Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Fargen er omtrent den samme, det er den einaste grove likheten eg ser.. Fom side det der, få opp en html versjon snarast html-versjon kommer forhåpentligvis iløpet av neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå