Arodem Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Se den første ordentlige traileren. Her er første skikkelige titt på God of War Ragnarok Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Ser fantastisk ut. Kan bare glede seg. 4 Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Herregud, får frysninger. 1 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Dette har jeg ventet på lenge! Endelig er Kratos tilbake! Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Jeg håper på masse variasjon i fiender og bosser for story, gameplay og grafikk er allerede 10/10 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Dette gleder jeg meg veldig til! GOW 2018 er ett av de beste spillene jeg har spilt de siste årene og det spor i meg Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Ta penga mine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Håper dette blir enda større og mer ting å gjøre, og at dem kanskje kan komme med noen få dlc'er etter hvert. Kommer til å bli helt insane uansett Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Litt overraska over at dette blir det siste spelet i norrøn setting. Blir spennande å sjå kor historien går, berre å glede seg! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Skal jo til egypt, må forte seg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Gleder meg. Nett begynt på ny safe på God of war 2018 på ps5. Så vanvittig bra.. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 håper virkelig de kan ordne sånn at du slipper å klatre opp og ned så ekstremt langsomt og at du heller kan slide eller andre ting for at det skal gå raskere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 22 hours ago, MrCuddles said: Litt overraska over at dette blir det siste spelet i norrøn setting. Blir spennande å sjå kor historien går, berre å glede seg! Synes den informasjonen fremstår såpass vag og det er så få som rapporterer det at jeg ikke tar det helt som god fisk enda. Men at Cory Barlog ikke regisserer spillet gjør meg litt skeptisk. Men Santa Monica har vel så mange gode folk og erfaring med serien at det ordner seg. Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Er Cory som skriver manus da, så han er jo ikke ute av prosjektet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Kun PS5 dette? Edit: Ferdig med traileren, ser i artikkelen at det står 4 også. Men de reklamerer vel kun med PS5 på youtube tittelen for å selge flere av de. Så flott, da får jeg prøvd dette spillet. Og fortsatt ingen grunn til å oppgradere til PS5. Endret 11. september 2021 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) 2 hours ago, Comma Chameleon said: Kun PS5 dette? Edit: Ferdig med traileren, ser i artikkelen at det står 4 også. Men de reklamerer vel kun med PS5 på youtube tittelen for å selge flere av de. Så flott, da får jeg prøvd dette spillet. Og fortsatt ingen grunn til å oppgradere til PS5. Tror nok det er en liten stund til spillet kommer ennå, så det kan fort være du ser andre grunner til å oppgradere innen da Endret 11. september 2021 av saywhat Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) saywhat skrev (1 time siden): Tror nok det er en liten stund til spillet kommer ennå, så det kan fort være du ser andre grunner til å oppgradere innen da Kun hvis Sony 'tvinger' meg. Spiller på PC det som kommer dit, så har jeg PS4/Switch for det som ikke kommer dit. PS5 blir ikke aktuelt før prisen ramler under 2500 på bruktmarkedet. Som garantert blir å ta en del tid når man fortsatt sliter med å få tak i nye. Endret 11. september 2021 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Kjedelig samma som forrige spill ikke noe "nytt" bare samme greia igjen og igjen lol. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Du har ikke gått glipp av noe selv om du ikke har PS 5 jeg har en og den støver ned på linje med Xbox. de spill jeg vil ha er på pc så ha gamepass på Xbox og du har el masse pc spill gratis nesten Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 9 hours ago, RamGuy said: Synes den informasjonen fremstår såpass vag og det er så få som rapporterer det at jeg ikke tar det helt som god fisk enda. Men at Cory Barlog ikke regisserer spillet gjør meg litt skeptisk. Men Santa Monica har vel så mange gode folk og erfaring med serien at det ordner seg. Dei seier det vel ganske rett ut her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå