Gå til innhold

Hun er en endringsagent for mer og bedre solenergi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, jeg lurte litt, men Google var til hjelp. Nå vet jeg hva endringsagent er.

Man har en endringsleder. Det er en slags sjef som bestemmer hva som skal gjøres. Så har man de som faktisk gjør det sjefen vil. Det er endringsagenter. Dette skal visstnok være noe helt annet enn vanlige sjefer/ansatte. Ikke helt funnet ut hva ennå, men Google forteller hvertfall at en endringsleder må ha endringslederkompetanse. Følgelig må en endringsagent ha endringsagentkompetanse.

Og det fine med denne terminologien er at man kan ha endringsdobbeltagenter( evt dobbeltendringsagenter). Jeg vil tro det er endringsagenter som bare jatter med, men som i det skjulte stikker kjepper i hjula for endringslederens påfunn.

Endret av uname -i
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

"Det grønne norske nettet"? Ja hvor ble det av det? Jo det forsvant med utenlandskablene.

Herav er strømmiksen i det norske nettet den samme som den europeiske, ca 80% kull gass kjerne. Hvor mange ganger klarer norske strømselskaper svindelen med å selge ene og samme varen flere ganger til oss brukere. Vår "rene" vannkraft er solgt til utlandet, - opprinnelsesgaranti. Men se på reklamen og tilbudene fra strømselskapen. At ikke forbrukertilsynet griper inn mot villedende markedsføring er uforståelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...