omp9 Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Hei, jeg trenger en elsykkel som kan brukes til å pendle til jobb. Skal sykle gjennom en by og opp 2 bratte bakker. Totalt ca 9 km hver vei. Er det noen sykler noen vil anbefale? Tittet litt på Momas sykler, er de bra? De kan ihvertfall kjøpes til å gå i 40kmt, noe som hadde vært fint for de lengere slettene. Har satt en budsjett på 20k. Hva får jeg mest sykkel for? Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 https://www.tek.no/samletest/i/3Jol2A/elsykkel-2019 Litt eldre test, men gir grei pekepinn. Sikkert andre mer oppdaterte. Momas har vel greie sykler, men forhandler/støtteapparatet i Norge er krise, som gir god grunn til å holde seg unna når man først bruker såpass med penger. Justerer du sykkelen til å gå over 25 km/t med motorassistanse så kjører du juridisk sett en uregistrert moped uten forsikring (og på gang-/sykkelvei eller sykkelfelt, på et sted du ikke har lov til å kjøre den heller). Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har en Momas Ultimate 2022 og motoren fungerer godt! Derimot brukes det ganske billige deler i drivverk og girsystem som gjør at jeg vurderer å kjøpe et gruppesett for å erstatte det som fulgte med på sykkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå