akelbo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Slik får du tilgang. Nettrollespillet New World begynner åpen beta Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Tid for å steke noen EVGA kort 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Flere timer å laste ned så går det ikke an og starte spillet engang. PC ftl Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Da venter jeg til oktober. Dere får minne meg på det da. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Slettes ikke så verst, flyter helt ok på et gammelt 1070 kort og så langt (det lille jeg har fått spilt det) så virker spillet å være interessant. Lenke til kommentar
Sgt.isbjørn Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Verdenen virker kjedelig, like fiender i et gitt område, treg og kjedelig gathering, treg og clunky combat, relativt kjedelig design. Skjønner ikke hopen, etter og ha prøvd det noen timer. (Beklager negativitet, jeg håpet bare veldig på et nytt og interessant mmo) 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Er det noen som fortsatt syntes MMO er kult?? MMO er ut , singel player eller kombinajon co op og singel player er vel det 80% liker i dag etter årevis med drit MMO spill! MMO er kjedeli fordi du aldrig blir ferdig med spillet som WOW osv kult med Raids osv men den tiden folk sammarbeidet i Guilds osv som i WOW er over den tiden for vi ikke tilbake så MMO er ut mener nå jeg for min del Endret 11. september 2021 av Tåka Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 De fleste foretrekker multiplayer, og singel player er i mindretall. Fortnite, CS, Call of duty etc. er alle multiplayer. Tilogmed Minecraft er multiplayer. WoW er fortsatt populært og det er Activision som har tatt knekken på spillerne. Handler mest om penger nå. Det gjør det forøvrig med andre "gratis" spill også. Svært få spill du noengang blir ferdig med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå