[email protected] Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Er det smertefullt å tappe væske fra kne? Har sprøyteskrekk , og vil helst ha narkose, hvis det er mulig. Er det noen som har fått narkose ved tapping i kne? Endret 9. september 2021 av [email protected] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Nei, jeg har tappet knærne veldig mange ganger. Det er ikke smertefullt. Du får ikke narkose for et slikt inngrep. 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Det kan være smertefullt å tappe ledd, men knærne er som oftest ikke særlig ille. Verre med fingerledd osv. Man kan få narkose om du er ett barn, husker jeg fikk det da jeg tappet anklene. Endret 9. september 2021 av .berZerk Lenke til kommentar
setarcoppiH Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Hvis du er ekstremt engstelig, så hadde jeg spurt om du kunne fått en liten dose med beroliggende (vival/sobril) og sterke smertestillende (oxynorm) før prosedyren, men det er ikke normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå