Gjest bef01...cbe Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Skal på besøk til en som har pelsdyr allergi med hund. Kan hun ta tabletter på forhånd for å unngå å bli dårlig? Anonymous poster hash: bef01...cbe Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) edit: jeg misforsto, jeg trodde allergikeren skulle komme på besøk til en med hund, ikke omvendt. Det GiaMahan sa. Endret 9. september 2021 av :utakt Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Skal du ha med hunden eller kommer du uten den? Hvis du kommer uten kunne du kanskje skiftet til noen rene klær og vasket deg godt på hendene, så tror jeg ikke vedkommende har så mye allergener å reagere på. Hvis hunden er med bør nok vedkommende ta noe allergitabletter, men man skal jo helst ikke ta medisiner uten å ha rådført seg med lege først. Hvis hunden er med, pass på at den for eksempel ikke hopper opp i seng/sofa hos vedkommende. Noen allergikere har sterkere allergi enn andre og kan også ha behov for astmamedisin og nesespray også men de pleier jo da og ha disse medisinene hjemme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå