pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hvis jeg får nevne én smiley jeg hater, så er det nettopp denne: Endret 25. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvis jeg får nevne én smiley jeg hater, så er det nettopp denne: Jimmy, det er ingenting galt i shrug. Jeg er glad i shrug'en. Og nette_87, det var nok sikkert CS ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Shrug er blant top5 mener nå eg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Vi har jo disse blandt annet her i søppel da... Adawen Creature Canis Penta Stine_ *brife med at han har tlf nummer til 75% av de personene du nevnte Og ja.. Jeg tør og ringe dem også.. hva pokker skal du ringe til dem ettèr? Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du høres litt n00b ut.. De jentene du har spilt med er i såfall bare wannabes. Fint våpen og stilig armor? Wtf? Leker vi Barbie og Ken her? Slike jenter gir andre dårlig rykte. Trolig hender det ofte at du ikke vet engang at du spiller mot en jente. Er det noe galt med fint våpen og stilig armor? Og hvem har sagt at det er et motsetningsforhold mellom "fint og stilig" og "bra"? Tviler på at slike jenter gir andre jenter et dårlig rykte, men deg om det. Forøvrig liker jeg både potteplanter, hånd- og husarbeid. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 er den beste smileyen, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Må en lixom være expert på pc & sånn for å poste her? Den eneste som kan mindre om pc enn meg (som jeg vet om) er mormor. (hu er 79) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Man skal ikke se ned på de eldre! De kan være råkjørere på PC Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Må en lixom være expert på pc & sånn for å poste her?Den eneste som kan mindre om pc enn meg (som jeg vet om) er mormor. (hu er 79) Nei, det trenger en så absolutt ikke. Mangfold er en fin ting. Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Okei, det var kjekt & vite Forresten, har du flyttet fra Arrrendal Penta?? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Siden disse trådene aldri resulterer i annet enn spam, dvs SO-stil, så har jeg laget en liste over hva jeg tror er jenter. Jeg har til og med plassert de i rekkefølge etter når de ble medlem! Xell Adawen Occasion PeNtA Kate Candyfloss WildGirl CreatureCanis darkness| Shimmer joolae stine__ Hanne:) Anette_87 CarinaE RaZorbLadeKisS Rybkin Janivars Smurfine birgitte Hvis noen ser at noen mangler, så skal jeg legge de til. Hvis det er noen her som ikke er jenter, si ifra, så skal jeg fjerne de. Det er sikkert mange flere, men... Du mangler MissAngel...Hu var jente sist jeg sjekka i hvertfall Endret 27. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Candyfloss og razorbladekiss er samme person...så det er en for mye der! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Candyfloss og razorbladekiss er samme person...så det er en for mye der! Er det vel ikke, for de har ikke tatt med M-lady. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Siden disse trådene aldri resulterer i annet enn spam, dvs SO-stil, så har jeg laget en liste over hva jeg tror er jenter. Jeg har til og med plassert de i rekkefølge etter når de ble medlem! Xell Adawen Occasion PeNtA Kate Candyfloss WildGirl CreatureCanis darkness| Shimmer joolae stine__ Hanne:) Anette_87 CarinaE RaZorbLadeKisS Rybkin Janivars Smurfine birgitte Hvis noen ser at noen mangler, så skal jeg legge de til. Hvis det er noen her som ikke er jenter, si ifra, så skal jeg fjerne de. Det er sikkert mange flere, men... Du mangler MissAngel...Hu var jente sist jeg sjekka i hvertfall hmmm.... hvordan vet du det?? tenk hvis jeg er en mann som liker å kle meg ut som en kvinne Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) tenk hvis jeg er en mann som liker å kle meg ut som en kvinne Quoting av HELE lista, for å få frem en liten kommentar. "Morsom" katt som avatar. Mest aktiv i Mobil og PDA Jeg tenker du er avslørt MissAngel. Endret 28. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hmmm.... hvordan vet du det?? tenk hvis jeg er en mann som liker å kle meg ut som en kvinne Ja, det er min teori. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hehe... jg er 110% prosent kvinne folkens.... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hehe... jg er 110% prosent kvinne folkens.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå