Ueland Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kansje vi skulle ha utviklet en slik tjeneste her Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Det synes jeg var en dårlig ide. Da ville kompetansenivået på det totale antall av forumets medlemmer utviskes. EDIT: Vet ikke helt om du var ironisk da... Endret 23. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Potteplanter og håndarbeid er i grunn typisk noe jenter liker. Ikke noe vondt ment mot jenter altså. tosk e du helt sprengt eller? det er ikke noe typisk jenter liker det!!mulig de gjorde det før ,men!fins faktisk nesten like mange menn som er intressert i potteplanter og handarbeid....dvs, jeg kjenner omtrent like mange gutter som liker det, som jenter .................nei unnskyld meg Endret 23. mars 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 høhø. nå har jeg også registrert meg. *søke etter snowdog* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 høhø. nå har jeg også registrert meg. *søke etter snowdog* Dont even dare! Forresten eg liker å gro ting. Husker at som liten digget eg å plante poteter i skogen eller hagen for å så plukke opp de nye potetene og spise de. Haha har plantet mye rart. Det eneste eg aldri fikk til var canabis planter. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Potteplanter og håndarbeid er i grunn typisk noe jenter liker. Ikke noe vondt ment mot jenter altså. tosk e du helt sprengt eller? det er ikke noe typisk jenter liker det!!mulig de gjorde det før ,men!fins faktisk nesten like mange menn som er intressert i potteplanter og handarbeid....dvs, jeg kjenner omtrent like mange gutter som liker det, som jenter .................nei unnskyld meg Kreeemt. Sprengt i hode??? Jeg sa det var en typisk ting dere liker. Men jeg sa ikke at alle liker det!!!!! Jeg har 4 søstre selv som er varierende som bare det når det gjelder hobby. Hun ene er nesten like gale som meg når det gjelder pc. Men felles for de er at de liker mye bedre å sy enn det jeg noen gang kommer til å gjøre. Jeg mener jeg personlig er flink med håndarbeid. Men jeg har det ikke som hobby. Og du kan lett se hva som er en jente og gutte rom. Hos jentene lever plantene lengre. Hos guttene er det mer slik om kaktusen lever i det hele tatt. Jeg har til gode å se en av mine kompiser strikke en genser til mor. Beklager om du ble fornærmet var ikke meningen. Om du mener jeg krysset strekken ta det opp med en moderator. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Og du kan lett se hva som er en jente og gutte rom. Hos jentene lever plantene lengre. Hos guttene er det mer slik om kaktusen lever i det hele tatt. NÅJA! Jeg hadde en kaktus engang, husker jeg. De har jo som kjent ganske lang levetid, og klarer seg godt uten regelmessig vanning.. Tror jaggu den daua på første forsøk, gitt.. Dessuten ser ikke mitt rom særlig jentete ut, tror jeg - med unntak av et par "jentete" necessities .. *særing* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvilket av forumene er det flest jenter på? Mobil, kanskje? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Definitivt mye jenter på Mobil og Off-topic. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ganske off-topic dette, men noen som husker den personen som utgav seg for å være jente og som senere avslørte seg som gutt for at han fikk lettere svar på poster? Er ei rimelig god stund siden...tror jeg brukte framesforumet da.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 /me er så desp nå (Ja nå er eg rett og slett desp på kjærlighet) at eg er blitt medlem i spraydate. Spraydate er bare festlig da, ekke no å "skamme" seg for, med mindre du tar det blodseriøst. Syns det er litt sport i å virke minst mulig attraktiv på spray jeg Jeeez, dette er bare fordi du ser ut som et hælvete? (antar det av måten du snakker på. harke sett bilde av deg) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Ganske off-topic dette, men noen som husker den personen som utgav seg for å være jente og som senere avslørte seg som gutt for at han fikk lettere svar på poster?Er ei rimelig god stund siden...tror jeg brukte framesforumet da.. Oi oi oi!!! Ehm.... Lillemø eller my, eller noe? Det er syyykt lenge siden! Digget framesforumet! Edit: Veslemø? Finner ikke brukeren nå, da, men tror det var noe slikt! God idé. Det skal han ha! Endret 25. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) *slettet* Endret 25. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Frames forumet rocket.. Uten tvil.. Fatter ikke hvorfor vi ikke har det nå lenger Lenke til kommentar
Calm Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva er/var frames forumet, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Kreeemt. Sprengt i hode??? Jeg sa det var en typisk ting dere liker. Men jeg sa ikke at alle liker det!!!!! Jeg har 4 søstre selv som er varierende som bare det når det gjelder hobby. Hun ene er nesten like gale som meg når det gjelder pc. Men felles for de er at de liker mye bedre å sy enn det jeg noen gang kommer til å gjøre. Jeg mener jeg personlig er flink med håndarbeid. Men jeg har det ikke som hobby. Og du kan lett se hva som er en jente og gutte rom. Hos jentene lever plantene lengre. Hos guttene er det mer slik om kaktusen lever i det hele tatt. Jeg har til gode å se en av mine kompiser strikke en genser til mor. Beklager om du ble fornærmet var ikke meningen. Om du mener jeg krysset strekken ta det opp med en moderator. ooookey a hver sine meninger :roll:du krysset vel ikke så mange grenser, men vart litt småirriter da vett men ,men.... det dr*** vi i Endret 25. mars 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg er jente... Du er med på listen nå. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er jente! Men jeg er allerede påå lista da men jeg henger mest på mobil forumet da, har sinnsykt lite peiling på data.. Spillte CS en gang på skolen men jeg datt ut hele tiden, er forresten ikke sikker på at det var CS engang, men det var et skytespill hvor alle medieguttene bare blaffa meg ned Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 LOL @ Anette_87. Jaja. Bra at du bringer godt lys over oss jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå