Gå til innhold

Hvor mange jenter er det på dette forumet?


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen disser Occasion eller Smurfine heller.

 

 

Dessuten! Holger. Vil du treffe damer, besøk spraydate. Dette er faktisk et supportforum, og den slage kvinne/mannsskille er det neppe mange som er interessert i. At hunkjønn bør ha bilde av seg viser bare synet ditt på det motsatte kjønn. Eller på alderen din,

Lenke til kommentar

Slapp av folkens. /me ville gjerne sett femalesene sette avatarer med seg selv men ikke alle gidder. /me er så desp nå (Ja nå er eg rett og slett desp på kjærlighet) at eg er blitt medlem i spraydate. :blush: trodde eg kom til å gå så langt men eg innrømmer det. Eg er lei av å føle meg ensom. /me vil føler kjærlighet. :love:

 

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Dette er faktisk et supportforum
Strider ikke hele tråden med det konseptet?

For så vidt strider hele "Off topic" imot det konseptet, men det er en forskjell på å ha et sted å preike om andre ting og å ha et online sjekkested implementert i dataforumet.

Lenke til kommentar

Vedder neste lønning at denne personen er en jente.

 

Interesser:

musikk(MP3), biljard, pc, potteplanter, bøker, turer i fjellet, håndarbeid, og snobbete god mat :-)

 

Potteplanter og håndarbeid er i grunn typisk noe jenter liker. :yes:

 

Ikke noe vondt ment mot jenter altså. :innocent:

Lenke til kommentar
/me er så desp nå (Ja nå er eg rett og slett desp på kjærlighet) at eg er blitt medlem i spraydate.

Spraydate er bare festlig da, ekke no å "skamme" seg for, med mindre du tar det blodseriøst. Syns det er litt sport i å virke minst mulig attraktiv på spray jeg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...