Xeenon_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vil bare minne på om at det er en SO3-tråd hvor dere kan chitchatte i. Word. (ikke spør meg om hvorfor jeg var her O_o ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Okei, det var kjekt & vite Forresten, har du flyttet fra Arrrendal Penta?? hm.. ikke som jeg vet.. egentlig.. så nei.. ikke enda.. men kanskje til høsten? /me er så desp nå (Ja nå er eg rett og slett desp på kjærlighet) at eg er blitt medlem i spraydate. Spraydate er bare festlig da, ekke no å "skamme" seg for, med mindre du tar det blodseriøst. Syns det er litt sport i å virke minst mulig attraktiv på spray jeg Jeeez, dette er bare fordi du ser ut som et hælvete? (antar det av måten du snakker på. harke sett bilde av deg) øy! da kan jeg gå god for at det er ikke grunnen.. jeg har faktisk god smak! meget god smak Endret 29. mars 2004 av PeNtA Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vil bare minne på om at det er en SO3-tråd hvor dere kan chitchatte i. Word. (ikke spør meg om hvorfor jeg var her O_o ) Dette er spam. Hold deg unna slike kommentarer. Har du ikke noe fornuftig å si så ikke si det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg la til Vannjenta på listen. Nicket hørtes litt feminint ut, så jeg antar at det hører hjemme på den listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå