bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Mange jenter her da, gidder ikke å telle dem alle Vi har jo disse blandt annet her i søppel da... Adawen Creature Canis Penta Candy floss Stine_ blandt annet... Også har du jo "Jente søker hjelp til å bygge barebone system" folka da Endret 8. januar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Xell under linux-delen... BTW, du glemte CandyFloss. EDIT: ^^^damn, beaten. Endret 8. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kordan man kan glemme candyfloss er meg helt utrolig! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vi har jo disse blandt annet her i søppel da... Adawen Creature Canis Penta Stine_ *brife med at han har tlf nummer til 75% av de personene du nevnte Og ja.. Jeg tør og ringe dem også.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 My mistake Hun kommer til å bli såret vet du det.....stakkar... Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 DiKKy Neida, men hadde vært gøy å bytta nick til zeddiline og sjekka hvor mange som hadde hjulpet meg med ny pc Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 *brife med at han har tlf nummer til 75% av de personene du nevnte Og ja.. Jeg tør og ringe dem også.. LOL Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kom frem kom frem Hallo! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kom frem kom frem Hallo! *koze Creaturecanis* Huff.. Kan min bli i kosehumør når man sitter og glor på en skjerm og har loddebolt forran seg også nå? vell.. Dette betyr bare en ting... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Kult. Telte 9, men mulig jeg telte noen to ganger eller ikke i det heletatt. Dette er de som har blitt nevnt i tråden. Hihi. Er det da jeg skal spørre om hvor mange av disse som ser pr0n? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hihi. Er det da jeg skal spørre om hvor mange av disse som ser pr0n? Attention-Whore on yellow alert. Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Make that red code, 10-4 out. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 CratureCanis har vel serveren til CFD med full av pr0n eller hva? Penta er hw.no's offisille pr0n queen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 PFT! Jeg tenkte bare med meg selv at det må være triks å danne en pr0nring med noen jenter. Jenter liker sikkert mye av den samme typen pr0n Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hihi. Er det da jeg skal spørre om hvor mange av disse som ser pr0n? Attention-Whore on yellow alert. Du har bare vært og snoket på siden min du Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du har bare vært og snoket på siden min du Neida. doogie@skrotnisse:~> wget -r -l --no-parent -A "*.jpg" http://home.no/darknezz/bilder drdoogie@skrotnisse:/down/hw/darkness> find . -name \*.jpg | wc -l 85 Ikke meg, jeg sverger! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 You geek! rimer på snik hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå