Gå til innhold

Chess med NetCom dekning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjellegutt Skrevet 08/01/2004 : 15:11

Har hørt at man kan velge om man vil bruke NetCom eller Telenor sitt nett med Chess abonnement. Noen som kan bekrefte (ev. avkrefte) dette?

Ja det kan du, men viktig å få med at dette kan bare velges når du bestiller abb ditt. Du kan ikke skifte mellom Tn og Nc når du selv ønsker.

Lenke til kommentar

Et sim-kort fra Chess, er enten levert med "støtte" for Netcoms nett eller Telenors nett.

Dette avtaler du med Chess på forhånd. I de aller fleste tilfeller, blir du sendt et sim-kort med støtte for Netcoms nett, dersom du var tidligere Netcom-kunde eller kunde hos en av dem som leier nett hos Netcom. Det motsatte dersom du tidligere var abonnent hos Telenor eller en av dem som leier deres nett.

Slik at jeg forstått det. Du kan ikke helt uten videre velge hva slags nett du vil bruke. Prøvd det flere ganger, men mislyktes alle gangene. Dersom noen vet hvordan man gjør dette, ber jeg dem om å poste en sak i forumet. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Jeg tror du ikke trenger å skifte sim kort heller, trenger bare å ringe til dem noe du burde kanskje gjort i starten?? Vil også si at det er lurt å lese rundt før dere starter en ny diskusjon som har vært oppe 1000 ganger før.. ;)

Lenke til kommentar

Dersom Chess starter en kampanje med gratis mms så gjelder det alle chess sine kunder.... spiller ingen rolle hvilket nett kunden ligger på. Er du chesskunde så er du chesskunde.

Du får også nytt simkort dersom du av en eller annen grunn må bytte nett.

Lenke til kommentar

Dersom Chess starter en kampanje med gratis mms så gjelder det alle chess sine kunder.... spiller ingen rolle hvilket nett kunden ligger på. Er du chesskunde så er du chesskunde.

Du får også nytt simkort dersom du av en eller annen grunn må bytte nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...