DrDoogie Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Batterisyre og sukker hele dritten. Men men, dere laerer vel naar dere maa betale tannlegeregninga selv en gang i tida. Foroevrig, hvor mange her er det som foerst fikk tilbud om bedoevelse hos tannlegen ETTER at de var blitt voksne? Trenger ikke barn bedoevelse? Eller ligger det noe mer *slaar opp i fremmedordboka* NEFARISK bak det hele? Dette bekymrer meg. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 14:32, DrDoogie skrev:Batterisyre og sukker hele dritten.Men men, dere laerer vel naar dere maa betale tannlegeregninga selv en gang i tida.Foroevrig, hvor mange her er det som foerst fikk tilbud om bedoevelse hos tannlegen ETTER at de var blitt voksne?Trenger ikke barn bedoevelse? Eller ligger det noe mer *slaar opp i fremmedordboka* NEFARISK bak det hele?Dette bekymrer meg. etter at jeg beit tannlegen til blods i 5 års alderen får jeg tilbud om anestesi i døra når jeg kommer....enda.... Hater tannleger og remediene dems! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå