Spillorakelet Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har funnet dette kortet til salgs "ubrukt" Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lager det mye lyd? Hvor er det verdt å gi for et slikt kort brukt ("ubrukt")? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vet ikke hvor mye du skal gi for et kort men det er helt klart at det er et av de beste grafikkortene per dags dato. Jeg vil si at det er verdt ca 1700 kroner. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Prisen ligger på 1800 kr, det har også en Zalman kjøleblokk montert.. Kortet påstås og være ubrukt.. ER dette kortet 100% DirectX kompatibelt? Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kortet er veldig bra det. Har det selv. Eneste mulige minus med mitt kort er muligens noe støy. Når jeg sier muligens er det fordi det sitter i en forholdsvis nymontert maskin med en del støy, og jeg har ikke brukt så mye ressurser på å lokalisere støykilden enda. Uansett burde ikke det være noe problem for deg i og med at den har Zalmann kjøleblokk montert. Ytelsen på kortet er veldig bra. Du finner mer info om kortet her. mvh Poul Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 9700 pro er generelt sett meget bra og har ingen grunn til å tro at gigabyte som produsent av 9700 pro kort skal være dårligere. 1800 kr hørtes som en grei sum ettersom det følger med en zalman kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå