akelbo Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Gratis på PC de neste dagene. Ubisoft gir bort Far Cry 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Hvorfor gi bort et spill som omtrent alle har allerede? Kanskje de tror fler vil kjøpe Far Cry 6 ? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 De gav det bort med Far Cry 5 også for de som kjøpte season pass, til ps4, xbox og pc. Kun campaign delen uten MP vel og merke. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Fordi det fremdeles er flere som ikke har det, enn som har det. Det kan være en inngangsport til Far Cry universet for dem som ikke har prøvd det før. Samt det gir gratis markedsføring for deres nye spill i form av artikler som denne. 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg hadde ikke spillet, nå har jeg det 🙂 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Head bobbing som ikke kan skrues av ødela hele FC3 for min del. Uspillbart. Endret 8. september 2021 av LoveAmiga Lenke til kommentar
TomAwsm Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Noen andre som blir spurt om CD activation key når de prøver å legge spillet til? Skjer både på nettsiden og i Ubisoft Connect for meg. Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Virker som det er hele verden som sliter med Ubisoft nå. Er nok server problemer, jeg har ikke kunnet logget meg inn siden i går rundt 19 tiden.. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 "Besøke ubisofts nettsider" Nei da så, går heller til piratverden før jeg tar på ubisoft klienten igjen. Aldri mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå