darkfury Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Skal skaffe meg MIST Tsunami vannkjølingskit så snart de kommer, og de første settene blir levert med ei 12V pumpe. Noen som har erfaring med hvor stor psu man trenger? Maskinen består av en P4 [email protected], GFFX 5900U, 2 stk HDD og en dvdbrenner. Holder 460W til dette eller trenger jeg noe større? Endret 8. januar 2004 av darkfury Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 På min pumpe må jeg ta strøm uten ifra kabinettet ikke fra psu Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 På min pumpe må jeg ta strøm uten ifra kabinettet ikke fra psu Det er fordi du har 230 pumpe.. Han snakker om 12v pumpe, da må du ta strøm fra psu.. Pumpa trekker vel 10-15watt, så det burde holde med en 460watts psu.. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 fant ut etter å ha posta at den faktisk ikke trakk mer enn max 5W så da burde det vel holde. takk for svar ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå