Lord Hassan Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 skal du ha best mulig kvalitet, å sikre deg mest mulig for feil i låta. Så er det ikke noe annet en eac som gjelder. Men er jo en rippe funksjon i winamp 2.95. Har ikke prøvd den, men hørt den er ganske bra, kan jo kanskje adde det til pollen? Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bruker Audiograbber med lame. Kan sterkt anbefales. Ripper og koder til mp3 med ett museklikk. Tar også kopibeskyttede cd'er. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 CDEX - finnes ikke kopibeskyttelse på cder lenger med det progrrammet, dessuten liker jeg det veldig Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Audiocatalyst !! the one and only ! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 bruker audiograbber jeg ... men det er en stund siden jeg har "rippet" musikk nå... Lenke til kommentar
hs Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg bruker MusicMatch, og er ikke særlig fornøyd. Skal prøve noen av de programmene som jeg ser andre brukere bruker. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 EAC, men database funksjonen funker ikke hos meg. Har egentlig ikke sett så mye på problemet. Lenke til kommentar
alftore Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 EAC, men database funksjonen funker ikke hos meg. Har egentlig ikke sett så mye på problemet. Endre CDDB serveren hvor den henter informasjon fra til noe mer lokalt. Feks fi.freedb.org Jeg bruker EAC og nye WinAmp 5.0 til å rippe med. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 EAC. Litt mye å sette seg inn i og konfigurere, men jeg vil være sikker på at jeg får en bra rip. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Heisann! Så PM'en fra deg, Doogie, nå. Har sendt svar. Skulle så gjerne startet en poll på dette emnet, men får av en eller annen grunn ikke startet noen poll... :quote: Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Du kan ikke starte en avstemning :/quote: Hva i det innerste slakteriet på Nordfjord Kjøtt kan dette komme av? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er vel bare moderatorer/administratorer som kan starte poller. (?) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Send en melding til en moderator og spør da? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Heisann! Så PM'en fra deg, Doogie, nå. Har sendt svar.... Hva i det innerste slakteriet på Nordfjord Kjøtt kan dette komme av? Det kan komme av at jeg skrev melding til "Daysleeper" da jeg mente å skrive melding til "daysleper". Anyway, PM sendt 'daysleper', håper en poll blir mekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå