Gå til innhold

T610

Anbefalte innlegg

Noen som har noen bra sider å anbefale med gode bilder, lyder, spill etc.

EDIT:

Fant ut av at det egentlig er ganske enkelt å lage egene themes...link ligger lenger frem i dette innlegget.

Endret av Rianna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HER finner du litt............ :)

Litt? heh. Thats gotta be a frigging understatement!

Men jeg tror ikke at alle liker den siden, iogmed at det faktisk er en del "pirat" vare der. Men themene er jo fete i det minste, og endel bra ringetoner!

Rianna: Jeg skal få Loko til å gi meg en liste med de plassene han har funnet, så håper jeg å få PMet dem til deg i løpet av kvelden. Ok? :yes:

Lenke til kommentar
Forresten..koster det bare det Netcom (for jeg har netcom) tar for nedlasting?

Det beste er å laste ned ting til datamaskinen, også overføre det til mobilen via Ir eller Bluetooth. :thumbup:

Det koster ingenting ! (Bortsett fra internett-regningen og evt. en Bluetooth-adapter ;) )

Lenke til kommentar
Forresten..koster det bare det Netcom (for jeg har netcom) tar for nedlasting?

Det beste er å laste ned ting til datamaskinen, også overføre det til mobilen via Ir eller Bluetooth. :thumbup:

Det koster ingenting ! (Bortsett fra internett-regningen og evt. en Bluetooth-adapter ;) )

Kan jeg laste ned til pc fra myt610.net? Eller er det andre sider jeg kan gjøre det på?

EDIT:

Fant ut at det går å laste fra myt610.

Endret av Rianna
Lenke til kommentar
www.myt610.net er det themes, wallpapers,ringetoner, spill og så videre.

Masse å velge i der :yes:

Leser du andre innlegg i denne tråden, så ser du at den linken allerede er blitt skrevet her :o) Og til Pepsi mannen....Prøv å søke på "Pepsi Max" +themes +t610 heller..

Er jo kjedelig å bare ha ett pepsi bakgrunnsbilde :p

Lenke til kommentar
CS? Data spillet? Fysjom! Hvis du er registrert på esato så kan du jo requeste pepsi max theme. Mange hyggelige flinke theme lagere der som lager det kjapt.

Fysjom?

Får vel registrere meg på esato da, og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på noe!

Hvordan får du bildene i den rette pikselstørrelsen?

Vet ikke om måten jeg gjør det på er tungvinn....men jeg bruker "IrfanView" til å få det riktig i vidde eller bredde (sjelden jeg finner bilder som jeg kan få rett str på med en gang). Så bruker jeg "paint" (for da kan jeg se nede i hjørnet når jeg har rett str). Klipper og flytter på bildet hvis jeg må, og fyller i med farge hvis det trengs...forstår? Kan hende "Paintshop pro" e.l er enklere å bruke...men jeg er nå nybegynner da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...