Gå til innhold

Forandre beskrivelse på Offtopic->søppel?

Anbefalte innlegg

"Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv"

Søppel er faktisk en meget seriøs kategori. Bare se på denne diskusjonen jeg og Creaturecanis har hatt idag.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=190916

Tittelen gjør ofte slik at folk bare tror de kan komme inn og spamme og ha det gøy og lage ting som absolutt ikke passer der. Så jeg er for og bytte tittel på kategorien..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seriøsitetens Sandkasse

SPAM = BAN!

§10

Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter.

Jeg ser ikke helt poenget med å gjenta SPAM = BAN, når det allerede står i retningslinjene som gjelder hele forumet.

Men det sandkasse-forslaget var ikke så gale...

Lenke til kommentar
§10

Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter.

Jeg ser ikke helt poenget med å gjenta SPAM = BAN, når det allerede står i retningslinjene som gjelder hele forumet.

Men det sandkasse-forslaget var ikke så gale...

Men det skjer uansett.. I SO3 så er det veldig lite spam pga at det at det er navnet på tråden. Det tror iallefall jeg.. Så kunne ha prøvd noe slikt..

Lenke til kommentar

Etter å ha lest tråden det refereres til, ser jeg ingen grunn til å endre på beskrivelsen. Resten av HW-forumet kan man trygt rase gjennom og finne vettuge ting, seriøse og morsomme. Nå beskrives innholdet temmelig godt, og de som ikke gidder å lese usmakelige, useriøse ting kan holde seg unna "søppel". Det er da greit å kalle en spade en spade.

Lenke til kommentar

Ja, hva er vitsen med å endre navnet? Det er jo bare søppel der. Er det kanskje for å få de som poster veldig mye i søppel til å virke litt mer interessante. Er det nedverdigende å poste mye i søppel? Behold navnet sier nå jeg. Kan hende at det dukker opp en og annen tråd som ikke er helt lavmål, men det er for det meste søppel der...

Lenke til kommentar

Vell.. hvis vi skal diskutere hvilken kategori som er mest fylt med søppel så er det definitivt ikke "søppel". Det er mye værre når den samme posten er 5-6ganger på samme siden og alle skal svare i alle postene.. Eller referere til en av de andre postene..

Så hvis vi skal ha det slik kan vi jo kalle godt over halvparten av kategoriene søppel omtrent.

La oss få forandret den til det forslaget drdoogie kom med ;)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt behovet for å endre navnet, da det er meget beskrivende på de fleste diskusjoner som foregår der. Og om man ønsker å diskutere på et mer saklig og seriøst plan, bruker man "annet".

Og husk: det går an å bruke rapporter-knappen i off-topic også...

Lenke til kommentar

Me kan ikkje ta høgde fyr adle dialektar i dette vidstrakte landet, difor må me gjere visse valg. "Søppel" er eit beskrivande ord som dei fleste i Norges land forstår, so me aktar å brukje det vidare.

Vi kan ikke ta høyde for alle dialekter i dette vidstrakte landet, derfor må vi gjøre visse valg. "Søppel" er et beskrivende ord som de fleste i Norges land forstår, så vi akter å benytte det videre.

Vi kainn ikkje ta høyde førr alle dialækta i detta svære lainne, så dæfførr må vi gjøre visse valg. "Søppel" e et beskrivanes ord som di fleste i Norges lainn førrstår, så vi akte å benøtte det vidre. Det svær æ førr.

Og for de som lurer: Noreg ut av Norge. :p Og nå er begrunnelsen skrevet på 3 dialekter, så jeg skulle ha gjort meg vel forstått. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...