Redaksjonen. Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Vi snakker med Renaults elbilsjef om hva han er mest fornøyd med på nye Megane Lenke til kommentar
dahln Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Det er vel ikke bare ladingen som er ulempe med Zoe. Når jeg ser utstyrspakken, så er den veldig lite fleksibel. Jeg vil anta at folk vil ha ryggekamera og 108 HK motor. Heller rekkevidde enn motorkraft. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 "Du kan forvente en upolert, entusiastisk podkast i uformelle settinger. Vi filmer alle podkastene, slik at du kan velge om du kun vil høre eller også se oss og bilene." Are you freaking kidding me? Er ingen verdens ting som finnes entusiastisk her. Jeg stoppet lenge før man fkk introdusert gjesten, knapt nok nevnt han. Beklager å si det, men dette er det tvert motsatte av entusiastisk. Dere begge trenger et grundig kurs i "medietekke" for å få oss til å tro det er entusiasme her. 2 stykk som sliter med å finne på hva de skal snakke om, så her må man jobbe mye mer med manus, og trene mer før man stiller seg foran kamera. Men prøv ihvertfall å virke entusiastisk. For det mangler i stort monn. Men da kan det bli bra fremover, om man jobber målrettet mot dette. 1 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 La meg gjette. Info som ville tatt ett minutt å lese klint tynt utover 30 minutter med Eeeh og øøh. 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg sier meg 100% enig med Snowleopard!!! Det er lenge siden jeg gadd høre på folk som tydeligvis er mest opptatt av å høre seg selv enn å formidle nyttig ingformasjon. Det er altfor mye pjatt og altfor mye ut av fokus. Formidlingen står til stryk! Endret 8. september 2021 av Xantippe Mer nyttig info! 1 Lenke til kommentar
5ZHK7SO3 Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Hørt at biltisynet godtar kitcar bygg nå. Må vel snart være greit å bygge noe heftig elbil kits. Alle elbiler er greit kjedelige. Pyggen 208 ser litt kul ut og den nye kia eller hyundai saken. Suv elbil er jo helt koko. Man kjører vel ikke en elbil i skauen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå