Arodem Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Remedy pusser opp det velkjente horrorspillet. Alan Wake Remastered kommer i høst Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 En av mine all time favoritt spill på Xbox 360. Er virkelig spent for å se hvor mye som er forbedret fra original utgaven av spillet. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Flott nyhet! Stemningen i Alan Wake er så enorm at skal egentlig ikke gå an. Gleder meg 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Boss-Znakemaster skrev (7 timer siden): En av mine all time favoritt spill på Xbox 360. Er virkelig spent for å se hvor mye som er forbedret fra original utgaven av spillet. Slenger meg på den, fantastiskt spill! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Nyhende om Alan Wake er sjeldan kost. Moro! Årevis sidan eg har spela AW, men spørs om eg vil bla opp fullpris for noko eg runda før. Eg synest det er eit knallbra spel som det diverre ikkje vart noko meir av, bortsett frå American Nightmare. Dette kan i tillegg indikere at AW2 faktisk er på gang, noko som hadde vore endå betre. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Alan Wake er et av de (etterhvert mange) spillene jeg har hatt på Steam-kontoen i årevis som jeg alltid har hatt "planer om å spille", uten å helt noensinne ha kommet til det.. Jeg kommer ikke til å kjøpe en ny versjon pga 4k og kommentarspor, men hvis visuelle oppgraderinger ellers gjør det til en enda bedre førstegangsopplevelse i år 2020+ må det vel nesten vurderes. Endret 8. september 2021 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå