Artistic.Hipster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når jeg prøver og sende sms så venter jeg et par sekunder så kommer medlingen"sending mislykes!" Jeg har telenor abbonoment. Er det telenor eller telefonen min det er noe gale med? Og hvordan kan jeg fikse det? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når jeg prøver og sende sms så venter jeg et par sekunder så kommer medlingen"sending mislykes!" Jeg har telenor abbonoment. Er det telenor eller telefonen min det er noe gale med? Og hvordan kan jeg fikse det? Takk for hjelpen! For å sjekke dette, ringer du jo enkelt og greit bare Telenor og sjekker. Det er oftest det letteste. Har de store problemer med SMS så opplyser som regel en automatisk sak om dette når du ringer. Jeg har Sense og er på Telenor nettet, men får ingen problemer når jeg prøver å sende... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Telenor her. No problems. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 sjekk at du ikkje har satt på sms tilgang via GPRS, dette støtter verken telenor eller netcom sitt nett (rettare sagt sperra for) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nei den står ikke på GPRS. Når feilmeldingen kommer opp trykket jeg på detaljer da stod det "sjekk netverkstjenester" noen som vet hvor de ligger og hva de skal være? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Penger på kortet ? Anyway, no trouble here... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hender jeg har samme problemet... Da skrur jeg bare av og på telefonen så virker det igjen... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har abbonoment så ja penger har jeg. Har prøvd og skru den av og på flerne ganger nå men ingen forskjell. Men hvor finner jeg netverksinnstillingene? Lenke til kommentar
flagger Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 har du sjekket om du har riktigt servisesenter??? det eg bruker er:+4790002100 (eg har djuice kontant) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nå tror jeg at jeg har fått det til. Plutselig bare virket det igjen. Takk for alle de gode tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå