dr_fritz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har bestilt en I8600 fra Dell , dog med kun 256 MB 333MHz SO-DDR Ram. JEg ønsker å kjøpe mer RAM for å oppgradere selv, men er litt i stuss mht hvilke typer RAM som er kompatible med overnevnte. Kan jeg fx kjøpe 400MHz 512 MB for slot 2? Kan alle typer SO-DDR ram brukes? Og hva anbefales? mvh Dr Fritz Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 spør dell. http://www1.euro.dell.com Lenke til kommentar
solaman Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Prøv denne sida Crucial memory upgrade der du finn kompatibel minne til både bærbar og stasjonær. Komplett har Crucial minne til bærbar inne. Har sjølv kjøpt 2x512MB Crucial brikker til min Dell Inspiron 8200. Funker veldig bra. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) DELL kan være kjipe å finne RAM til, jeg har prøvd. Det ble en del prøving og feiling før jeg lot være. Du er herved advart! _ johanf edit: typo. Endret 8. januar 2004 av johanf Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 DELL kan være kjipe å finne RAM til, jeg har prøvd. Det ble en del prøving og feiling før jeg lot være. gjelder dette både bærbare og stasjonære? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 DELL kan være kjipe å finne RAM til, jeg har prøvd. Det ble en del prøving og feiling før jeg lot være. gjelder dette både bærbare og stasjonære? Jeg vet ikke hvor ille det er nå, men DELL har vært nesten like ille som Compaq. Det har vel bedret seg betraktelig, så jeg vet ikke hvor ille det er nå. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå