Arodem Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Ønsker ikke å assosieres med utgiveren lenger. Chivalry 2-studio trekker samarbeid med utgiver etter støtte for Texas' abortlov 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Randalf the Black Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Det som er mest tullete er at disse blodkristne konservative i USA bryr seg veldig mye om babyer, helt til de er født. Da gir de faen. Nyfødte er ansvaret til foreldrene og om det vokser opp som et uønsket barn i ekstrem fattigdom er ikke de konservative sitt problem, da får foreldrene bare "jobbe hardere". Endret 6. september 2021 av Randalf the Black 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Draugen Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg ism_InnleggNO Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 18 minutes ago, Draugen said: Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig. Dette var ikke "en enkel person", det var daglig leder. Det er enkelte man bare rett og slett ikke med god samvittighet kan ha et samarbeid med og #texastaliban faller inn under den kategorien. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpred93 Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 Draugen skrev (28 minutter siden): Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig. Han har rett til å si hva han mener. De har rett til å ikke ønske å arbeide med han. Det er en to-veis gate det her. 21 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 35 minutes ago, Draugen said: Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig. Typisk liberals dette. De tåler ikke at folk har andre poltiske meninger enn dem selv. Jeg er uenig i abortloven i Texas jeg også, men jeg tåler at folk støtter den fordi. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg tankbug Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 7 minutes ago, Tåkefyrste said: Typisk liberals dette. De tåler ikke at folk har andre poltiske meninger enn dem selv. Jeg er uenig i abortloven i Texas jeg også, men jeg tåler at folk støtter den fordi. "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!" Men sitt der på din høye, "tolerante" hest, og fortell mer om hvorfor vi skal støtte folk som vil slavebinde kvinner. 16 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 @Tåkefyrste Skal man godta at noen har meninger, må man også godta at noen har andre meninger. Er helt innafor å avslutte samarbeidet med noen man er uenige med, skjønner ikke hva problemet med det er. Er ikke akkurat noen ekstrem liberal holdning det. Det er da mange eksempler på konservative som ikke ønsker å være i business med folk som støtter LGBTQ+ osv. Det er helt innafor å ikke ville være bundet til noen man er fundementalt uenige med. 5 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) 1 hour ago, Draugen said: Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig. Alle har rett til en mening, altså at de ikke blir kastet i fengsel for det. Ingen har rett til å ytre meninger uten å at det har noen konsekvenser. Når du som leder/talsmann for et firma, bruker det som en plattform for personlige politiske meninger, så involverer du resten av firmaet også. Det er helt hårreisende at en CEO kan være så tankeløs og uansvarlig. Endret 6. september 2021 av tankbug 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Yopaz Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 Tåkefyrste skrev (37 minutter siden): Typisk liberals dette. De tåler ikke at folk har andre poltiske meninger enn dem selv. Jeg er uenig i abortloven i Texas jeg også, men jeg tåler at folk støtter den fordi. Helt enig! Veldig typisk liberals (det er synd at vi ikke har et ord for "liberals" på norsk). Husker du da liberals nektet homofile par å kjøpe bryllupskaker? Eller da liberals nektet servering på restauranter til de som enten brukte maske, var fullvaksinerte mot COVID-19 eller stemte på Biden i valget? Dette med å nekte folk som mener noe annet enn oss selv at vi skal samarbeide eller bli servert er et stort problem i dag. Det er bra at dette kun gjelder liberals, mens de konservative er svært tolerante for de med andre meninger. 10 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 1 minute ago, Yopaz said: konservative er svært tolerante for de med andre meninger Finnes enkelttilfeller på andre siden også, men som regel er det liberals som hyler høyest, oftest og lengst. Du må bli flinkere på sarkasme forresten, posten din gjorde vondt å lese. 3 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Noe annet som er typisk liberals/venstre siden er at de anklager konservative for å drive krig mot kvinner. Jeg ser også mange innlegg fra de på venstre siden og de klarer ikke å nevne "women" i innlegg som handler om abort/kvinner. I mange innlegg blir ikke kvinner nevnt engang. Blir istedenfor omtalt som "people with uterus" eller "pregnant people". Latterlig. Gi kvinner respekten de fortjener, la de bli anerkjent for den jobben de gjør hadde jeg sagt til demokratene/liberals 2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 2 minutes ago, Rosswell said: Noe annet som er typisk liberals/venstre siden er at de anklager konservative for å drive krig mot kvinner. Jeg ser også mange innlegg fra de på venstre siden og de klarer ikke å nevne "women" i innlegg som handler om abort/kvinner. I mange innlegg blir ikke kvinner nevnt engang. Blir istedenfor omtalt som "people with uterus" eller "pregnant people". Latterlig. Gi kvinner respekten de fortjener, la de bli anerkjent for den jobben de gjør hadde jeg sagt til demokratene/liberals Hadde du et poeng med den første påstanden din? Du skiftet emne plutselig. Jeg er ikke enig at liberale folk nekter å bruke ordet "woman/kvinner", men hvorfor mener du det er et hån mot kvinner at det finnes de som er av biologisk hunkjønn som ikke identifiserer seg som kvinne? Hva har noe av dette med abort-debatten å gjøre? 7 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Tåkefyrste skrev (53 minutter siden): Finnes enkelttilfeller på andre siden også, men som regel er det liberals som hyler høyest, oftest og lengst. Du må bli flinkere på sarkasme forresten, posten din gjorde vondt å lese. Kan jo også nevne hvor tolerante de konservative var med tanke på valgresultatet i fjor... Jeg skal ikke påstå at en side er bedre enn den andre. Sannheten er at begge sider har problemer med å akseptere det å være uenig. Jeg nevner enkelttilfeller og det samme gjør du. Du mener at dette er typisk liberals (et ord du enda ikke klarer å oversette til norsk). Jeg mener at det er svært utbredt på begge kanter og det å anklage en side er tåpelig. Du kan si deg uenig og jeg kan nevne hvor lang tid det har tatt homofile og få de samme rettighetene som heterofile (fordi de ødelegger kristne verdier). 5 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 3 minutes ago, Yopaz said: Kan jo også nevne hvor tolerante de konservative var med tanke på valgresultatet i fjor... Ja, og de ble kastet ut av sosiale medier for å klage over valgresultatet, mens liberals sutret i 4 år over Trump sin seier, og det var liksom helt innafor. Som sagt, lite toleranse for andre meninger der i gården. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Yopaz Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2021 Tåkefyrste skrev (4 minutter siden): Ja, og de ble kastet ut av sosiale medier for å klage over valgresultatet, mens liberals sutret i 4 år over Trump sin seier, og det var liksom helt innafor. Som sagt, lite toleranse for andre meninger der i gården. Enkelte ble kastet ut av sosialie medier etter at det hadde brukt det til å organisere et angrep mot kongressen der de hadde som mål å angripe de som skulle formalisere valgresultatet. Grunnen til at de ble kastet ut var at de ble brukt til å spre farlige meninger og feilinformasjon, ikke fordi de klagde. Liberals (et ord som du er fullstendig uegnet til å oversette) klagde over Trump sin politikk i 4 år. Dette er en mening som du kan være enig eller uenig om. Biden vant valget, dette er en påstand som så langt ikke er motbevist. Du kan være fornlyd eller ufornøyd, men det å si at han tapte valget, jukset eller ikke er president kan ikke støttes av bevusene som er funnet så langt. De som sier noe annet blir gjerne anklaget for å komme med falske påstander, noe som kan bli fjernet for å unngå at feilinformasjon sprer seg. Det at du velger å omtale hendelsene som ledet frem til det som skjedde 6. januar 2021 som "klaging" sier vel egentlig sitt om at du liker å plukke ut det som passer best for deg. 12 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Tåkefyrste skrev (17 minutter siden): mens liberals sutret i 4 år over Trump sin seier Ja for høyresiden tok jo 8 år med Obama sååå flott 😂 6 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 30 minutes ago, tankbug said: Hadde du et poeng med den første påstanden din? Du skiftet emne plutselig. Jeg er ikke enig at liberale folk nekter å bruke ordet "woman/kvinner", men hvorfor mener du det er et hån mot kvinner at det finnes de som er av biologisk hunkjønn som ikke identifiserer seg som kvinne? Hva har noe av dette med abort-debatten å gjøre? Har det ikke alt å gjøre med abort debatten? Det å føde er noe unikt som kun kvinner kan gjøre. Mennesker er seksuelt dimorfisk noe som betyr det er kun 2 kjønn i menneskearten. Går ikke ann å identifisere seg vekk fra kroppen. Jeg synes det er nedlatende retorikk når det blir debattert om abort og noen ikke klarer å nevne kvinner engang. Ordet kvinne betyr jo bare "hunnkjønn av menneske arten" eller noe i den duren. Litt rart på norsk så jeg sier det på engelsk "woman=human female". 1 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 1 hour ago, Tåkefyrste said: Finnes enkelttilfeller på andre siden også, men som regel er det liberals som hyler høyest, oftest og lengst. Du må bli flinkere på sarkasme forresten, posten din gjorde vondt å lese. Liberals...er det ikke noen som er midt imellom demokrater og republicans? Litt i senter av det politiske spektrum? De er visstnok ekstremt få tror jeg 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Dette er bra saker, Tripwire har mange gode spill jeg liker, men kan ikke støtte de når de gjør dette. Jeg håper anitmatter games gjør det samme, jeg digger rising storm/red orchestra serien, men vil ikke spille eller kjøpe nye spill fra de, så lenge de er under tripwire utgiveren. Derimot tror jeg at jeg skal kjøpe chivalry 2. 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå