_TT_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei. Tittelfeltet forklarer vel alt. En del har vel hørt om denne konsollen som aldri ble noen suksess for Nintendo, og dermed er denne sikkert veldig skjelden. (Siden eg aldri har sett den til salgs) Så; Er det noen som har den, eller vet om noen som har den? Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tror den ble bare satt til salg i Japan, og salget der viste at den iallfall kom ikke til å selge i Europa&USA, er ikke sikker though. Søk på ebay Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sikkert endel samlere som har den i Norge. Kom ut i både Japan og USA, men ikke Europa så vidt jeg vet. Ebay er vel stedet hvis du har lyst på en. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har sett den i Norge, men det begynner å bli mange år siden. Er du sikker på at du vil ha en sånn? Hodevondt er alt den gir deg. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg kjenner en som har den. Sinnsyk greie. Jeg fikk vondt i hodet av bare et minutt med Mario Tennis. Helt psyko. Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Hodepine er vel ikke det eg tenker mest på. Hadde vert ekstremt stili å ha en! Har fra før alle nintendo tv-konsollene utenom denne (NES, SNES, N64 og GC). I tillegg er det kun laget 14 spill til VirtualBoy'en, og det hadde vert ekstremt stilig å kunne si at en har ALLE spillene til konsollen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 VirtualBoy... hørtes tvilsomt ut! (sexuell sammenheng) Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Forsikrer deg om at det er ingen sexuell sammenheng med VirtualBoy. Du kan lese om den her hvis du har lyst: http://www.nintendo.com/systemsclassic?type=vb Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du mangler jo Nintendo iQue, også komme her og si at du bare mangler VirtualBoy Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 DJ-JK Skrevet 09/01/2004 : 08:57 VirtualBoy... hørtes tvilsomt ut! (sexuell sammenheng) _TT_ Skrevet 09/01/2004 : 09:04 Forsikrer deg om at det er ingen sexuell sammenheng med VirtualBoy. Du kan lese om den her hvis du har lyst: http://www.nintendo.com/systemsclassic?type=vb Sikker på det _TT_?? Vi kan jo aldri vite hva folk ser i de brillene der.. Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 iQue ? Den har eg ikke hørt om. Den er da ikke på Nintendo sin hjemmeside engang. Hvor kan eg lese om den? Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ta en titt på Lik-Sang, de har det meste innen konsoller Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 mangler vel ordinær gameboy oxo? 89-modellen som gjelder Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 er fan av sære ting, og denne var virkelig sær... så jeg ble sporenstreks forelsket! vææ... det hørtes GHEY ut... forelsket i virtual boii Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 mangler vel ordinær gameboy oxo? 89-modellen som gjelder Hvis du ser nøyere etter så sa eg at eg hadde nesten alle TV-konsollene. GameBoy bruker du ikke på tv vettu.. Men den gamle GameBoy'en har eg faktisk, en fin stor gul en. Hvis man tar med GameBoy så mangler eg selfølgelig GameBoy pocket, color, advance og advance sp.... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 da kan jeg bare beklage Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 mangler vel ordinær gameboy oxo? 89-modellen som gjelder Hvis du ser nøyere etter så sa eg at eg hadde nesten alle TV-konsollene. GameBoy bruker du ikke på tv vettu.. Men den gamle GameBoy'en har eg faktisk, en fin stor gul en. Hvis man tar med GameBoy så mangler eg selfølgelig GameBoy pocket, color, advance og advance sp.... Du kan få kjøpe ein gameboy pocket av meg. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ikke glem game & watch sakene Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Du kobler heller ikke Game & Watch på TV'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå