ExTerminator Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvilke drivere vil dere anbefale for dette kortet? Omega eller Catalyst? Og hvilket OC program er best? Rivatuner? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har brukt begge driverene og kan egentlig ikke si at jeg så noen voldsom forskjell. Merket faktisk ikke forskjell i det hele tatt, når jeg tenker meg litt om. Så jeg tror ikke det har så voldsomt mye å si for hverken fps eller bildekvaliteten, du vil nok bli fornøyd åkke som. Rivatuner er et bra program, men selv er jeg litt powerstrip-fanboy så jeg bruker omtrent bare det. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 enD.R.E anbefaler rage3D tweak til ATi, bruker det selv og det er et bra program hvis du ikke har noe imot at programmet flasher en rage3D logo ved hver oppstart.. ellers har jeg også prøvd rivatuner som er et mer omfattende program. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer med Omegadriverne 3.10 og jeg vil anbefale RivaTuner på det sterkeste Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for svar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Powerstrip er et veldig godt alternativ. Verdt å prøve. Catalyst er det som blir brukt her i gården. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 DNA, ikkje verken catalyst eller omega Er btw innebygd OC program i den Lenke til kommentar
The Camthalion Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vil bare legge til at Omegadriverne er en moddet versjon av Catalystpakken, der overklokkingsperre er fjernet på noen kort osv.. Bildekvaliteten og fpsen er vel også den samme. Jeg har brukt både PowerStrip, Rade3D og Rivatuner. Personlig likte jeg best RivaTuner. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 foretrekker rivatuner fordi den ikke har sånn nedtelling på sarten når windows starer, da denne blir lenger og lenger for hver gang windows booter osv BTW exTerminator, avartaren din er ulovelig, man kan ikke ha bevegelige Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg må ha omega, ellers får jeg bluescreen, 9700pro og mitt chipsett går ikke sammen desverre Lenke til kommentar
sten Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 omega basert på 3.10 er i følge et par tester jeg leste (et sted ?) 2-3-4 frames tregere enn forrige O driver, dvs. stort sett samme som catalyst 3.10. men vistnok noe penere bildekvalitet (pers. kan jeg ikke se dette) men jeg spiller jo mest FPS med mest mulig hastighet så dette er ikke så lett å se da.. omega 3.7 er vist 2-3-4 fps raskere sånn sett. men 3.10 skal jo være mer kompatibel, så velg selv. pers bruker jeg Omega 3.10 brukte et par timer på å lese div tester osv.. så håper dette er fakta. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 BTW exTerminator, avartaren din er ulovelig, man kan ikke ha bevegelige Hmm, ok...skal bytte så snart jeg finner en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå