Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første Zelda spillet var så digg. Husker også hvor imponert jeg var da jeg pakket det ut av esken, spill kasetten var gullfarget plastikk, da Zelda var det første NES spillet som var et såkalt Gold spill (gold spill hadde Save funksjon, noe som var meget sjeldent og dyrt den gang)!

Lenke til kommentar
Det første Zelda spillet var så digg. Husker også hvor imponert jeg var da jeg pakket det ut av esken, spill kasetten var gullfarget plastikk, da Zelda var det første NES spillet som var et såkalt Gold spill (gold spill hadde Save funksjon, noe som var meget sjeldent og dyrt den gang)!

Genialt! ;)

Lenke til kommentar
Hmm har en nintendo 8-bit liggende sammen med Super nintendoen et sted... tror ikke jeg har zelda på 8 bit'en heh, bare masse megaman og mario :p

Men har zelda på super nintendo og det er jo et helt genialt spill, utrolig mye bedre enn det søppelet som kom ut på N64

Er nok ikke mange som er enige med deg i at Zelda spillene på N64 var søppel, snarere vil de fleste påstå (meg inkludert) at Zelda: Ocarina of Time er det beste Zelda spillet til dags dato, deretter SNES versjonen A Link to the Past, som er et vidunderlig bra spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...