thelebrity68 Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Varsler ny policy fra 2022: Norske medier kan slippe å betale app-gebyr til Apple Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Sitat betyr det at Schibsted også beholder kundedata som i dag ender hos Apple. Og kunnskap om kundene er en verdifull valuta. Dette er det man gjerne vil unngå ved alternative betalingsløsninger. Personvern og sikkerhet stoler jeg bedre på at Apple ivaretar enn aktører som Schibsted. Syns forøvrig det er utrolig trist at ikke Schibsted har blitt boikottet sønder og sammen langt ned i graven for deres invasjon av personlivet. Schibsted er et selskap jeg skulle ønske at ikke eksisterte. Endret 3. september 2021 av Memento scientiam Lenke til kommentar
Lebon Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Du om det. Som forbruker er jeg strålende fornøyd med at disse mye omtalte 30 presentene som jeg betaler faktisk går til de som produserer innholdet jeg ønsker å betale for, og ikke til en helt ufattelig grisk plattformtilbyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå