shady_America Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Jeg har aldri vært noe fan av joggebukse, da jeg er lav og tynn. Føler jeg da bare blir enda mindre i joggebukse og mister formene mine. Føler meg ikke vel i de. Jeg vet det finnes joggebukser som er ganske tettsittende og med tynt stoff, jeg har en del av de 😊 Men nå har jeg begynt å se litt på disse, da en venninne av meg brukte noe lignende. Men jeg lurer på hva dere gutter synes om en sånn type one piece antrekk på kvinner som koseklær? Jeg er redd for å se ut som et forvokst barn i sånn sparkebukse 🤭 Men denne er jo tettsittende og viser masse former. NB: skal kun brukes hjemme. Hva synes dere? Fin eller stygg? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Ikke mann, men jeg svarer allikevel. Jeg tenker at man kan gå akkurat i hva man vil hjemme. Ikke bruk joggebukser om du ikke føler deg vel med det. Hva med å gå i en fin tights? Personlig er jeg ikke særlig fan av one-piece. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Har du sett på fitness jumpsuit? Er vi ikke alle forvokste barn. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 hvis det kun skal brukes hjemme, så er det vel et fett hva du går i? Eller er det en partner der du vil se bra ut for? Isåfall ville jeg hørt med partneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå