Champ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 angående leveringstid. Bestillte noen greier fra www.thinkgeek.com og betalte $14 i frakt noe som egentlig ikke er så altfor ille. Bestillte på en mandag og fikk varen levert på døren onsdag ettermiddag. imponerende raskt spør du meg. helt fra USA Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da vil jeg si at kammeraten din er teit.. Når jeg ser på posten.no og søker etter pakken ser jeg om den er på postkontoret eller ikke. Og hvis det står at den er levert. Går jeg opp på butikken og sier at jeg skal ha pakken min. Da spør du har du lapp. Nei har ikke lapp men jeg vet den er her... Så henter de den.. Så lett er det.. Har bestilt noe fra hwb.no på fredag 15.00 og 15.50 var den sendt. Jeg bare håper at jeg får den på mandag.Hva tror dere? Den kommer fra Sarpsborg og skal til Nesodden er liksom 2 timer unna med bil. Tja, det spørs jo hvordan posten håndterer sendinger ifra Sarpsborg til Nesodden, kan jo godt hende at de sender pakken din via Oslo. De vil jo ikke sende en bil ifra sarpsborg til nesodden kun med din pakke, så de vil sikkert sende den til en omfordelingsentral som ligger i området. Ja jeg håer det.. Men tror dere at jeg får den på mandag? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har bestilt to ganger nå fra Microplex. Går 2 dager fra pakken er registrert i Oslo, til den er her i Tromsø. Fra komplett går det bestandig 4-6 dager. Lurer på hvorfor? Bor også i Tromsø, men grunnen at det tar sin tid før dem kommer i fra oslo, er at sånne pakker 1-2-3 går ikke i lag med vanlig post som blir flyt opp til Tromsø. Vel 1 kommer fort opp, er sån dyre sender ekspress pakke. mens 2-3 pakker blir kjørt opp til tromsø med lasterbil. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 "Nettspor er ikke tilgjengelig for øyeblikket Vi jobber med å få løsningen opp igjen og beklager de komplikasjoner dette medfører" Det har vært sånn i hele dag. Har en bedriftspakke dør-dør som burde ha kommet på lørdag men som jo ikke dukka opp så den kommer jo såklart mens jeg er på skolen i morgen. Jeg har lang dag og siste time er ikke ferdig før 17.20 så det er temmelig surt.. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ca fremsendingstider for Norgespakke/Servicepakke 3: http://www.posten.no/portal/docs/ImportPDF...002endelig3.pdf Tidene kan variere litt utifra innleveringstidspunkt (sent på dagen = en dag ekstra i mange tilfeller). Det har vært sånn i hele dag. Har en bedriftspakke dør-dør som burde ha kommet på lørdag men som jo ikke dukka opp så den kommer jo såklart mens jeg er på skolen i morgen. Kun dør-til-dør over natten utleveres på lørdager. Endret 12. januar 2004 av MailMan13 Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Da vil jeg si at kammeraten din er teit.. Når jeg ser på posten.no og søker etter pakken ser jeg om den er på postkontoret eller ikke. Og hvis det står at den er levert. Går jeg opp på butikken og sier at jeg skal ha pakken min. Da spør du har du lapp. Nei har ikke lapp men jeg vet den er her... Så henter de den.. Så lett er det.. Har bestilt noe fra hwb.no på fredag 15.00 og 15.50 var den sendt. Jeg bare håper at jeg får den på mandag.Hva tror dere? Den kommer fra Sarpsborg og skal til Nesodden er liksom 2 timer unna med bil. Tja, det spørs jo hvordan posten håndterer sendinger ifra Sarpsborg til Nesodden, kan jo godt hende at de sender pakken din via Oslo. De vil jo ikke sende en bil ifra sarpsborg til nesodden kun med din pakke, så de vil sikkert sende den til en omfordelingsentral som ligger i området. Ja jeg håer det.. Men tror dere at jeg får den på mandag? HWB ligger i Sandefjord. Ikke Sarpsborg. Dvs. at Hwb.no kjører ut pakkene sine til Stokke. Samme sted som komplett.no Lenke til kommentar
eruin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Forresten. ALLE pakker innen norge går innom Oslo. Og det er ****** meg noe pøk. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Forresten. ALLE pakker innen norge går innom Oslo. Og det er ****** meg noe pøk. Så med dette mener du at alle pakker som blir sendt mellom to adresser innenfor landets grenser går innom Oslo? Hvis det var dette du mente så tror jeg du tar grundig feil. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Forresten. ALLE pakker innen norge går innom Oslo. Og det er ****** meg noe pøk. En pakke fra en eller annen vei i Vardø, til en annen vei i Vardø, blir ikke først sendt til Oslo, for deretter å bli sendt til Vardø igjen. Eller fra Vardø til Bodø for den saks skyld... den blir heller ikke først sendt til Oslo. Det hadde bare vært dumt, og det forstår vel du også? Men mellom f.eks Vardø og Stavanger, er mulig er en kjapp tur innom Oslo, før det sendes videre nedover? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som vet om det er noe man kan gjøre med posten? Er det andre som kan anbefales, posten har ikke monopol? Servicepakke 1-5 dager (utenom søndag) fra innlevering til ankomst, kan jeg få noen penger igjen når de ikke klarer å få pakke ut av sorteringsterminalen i oslo på fire dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå