Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang tynne klienter (WyseWT1200LE)

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har et spørsmål ang tynne klienter. Jeg er bare en vanlig hjemme bruker som har fått tilbud om å kjøpe en WYSE1200LE tynn klient fra fattern sin jobb.

Jeg har en ok datamaskin.

Chaintech 9CJS 875P

P4 2,4 800

osv

Den står i et monster av et kabinett så den lever på nåde i stuen. Dama synes ikke det er det vakreste møbelet vi har. Og jeg som synes jeg har vært så flink med rød og blå lys, glassdør og masse brytere :D

Jeg lurer på om jeg som kjører XP service pack1 profesional kan stashe hele greien i boden og kun ha en tynn klient i stuen. Hva skal til for at jeg skal få til dette. Er det mulig uten kostnader til programvare. Jeg har en vanlig office connect bredbåndrouter med 3 maskiner tilkoblet, altså har jeg en ledig port der.

Håper på svar

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg kjennskap til akkuratt denne klienten (eller noen klienter, for den saks skyld), men det går vel greit å koble den til gjennom nettverk?

Men kanskje du glemmer skjermkortet. Skal du bruke det (antagelig ræva) skjermkortet som kommer med Mr. Thin, eller skal du investere i optisk kabel etc. for å overføre bilder fra Mr. Fat?

Lenke til kommentar

Da må du nok kjøre opp Win2000 server og sette opp Citrix server.

Da kan hun logge på "vanlig" i stua og se det du setter opp til henne.

Uten kostnader tror jeg du kommer til å slite med såsant du ikke satser på noe Linux greier.

For win2000 server og citrix server er ikke gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...