Arve28 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har Abit KR7A-raid hovedkort. Her kjører jeg 2 disker på raid med hver sin kabel til. Har så en C disk, CDbrenner og DVD rom på hvor jeg har ATA100 og her har jeg 1 plass til. Hva gjør jeg for å få bade inn en DVD-brenner og HD? Stømkabel har jeg splittet så dette skulle ikke være noe problem. UPS strøm er på 350. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Ved å kjøpe deg en kontroller!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=8&s=pl Endret 8. januar 2004 av antiloop Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det enkleste må jo vel vere å ta ut ein av cd/dvd enhetene. Eller er det ein grunn til at du vil ha tre? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan ikke sette alle harddiskene ( evt. utenom C: ) over på RAID kontrolleren da? Vet ikke hvordan RAID konfigurasjon du har, men dette burde være mulig. Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 du kan ha 2 hder på hver raid kontroller eller tar jeg helt feil her? Usikker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå