Arodem Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Skal vise spill fra både PlayStation Studios og andre utviklere i bransjen. PlayStation skal vise «et glimt inn i fremtiden til PlayStation 5 neste uke Lenke til kommentar
frankb Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Hadde vært morsomt om det faktisk var mulig og kjøpe PS5. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 17 hours ago, frankb said: Hadde vært morsomt om det faktisk var mulig og kjøpe PS5. Hvis det er en trøst går du ikke glipp av stort. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Kult. Helt ok at det ikke kommer rare greiene på sommeren, da er det lite spilling uansett men nå som lufta blir skarpere så begynner det å friste å blåse i gang PS5 igjen. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Det løsner seg mer og mer så kan tenkes du blir en stolt eier av en selv snart. Ser ut at fabrikker har vært i full gang en stund nå. Merker det og på finn.no hvor de ikke kan selge maskinene for blodpris lengre. Du må nok ennå holde øynene åpne, da. Personlig dritfornøyd med min ihvertfall. Skikkelig next-gen konsoll med en herlig kotroller med fete nye funksjoner. Er helt hektet på Returnal for tiden og. Demon's og R&C er ikke ille de heller selv om sistnevnte ikke er helt min greie. Kena kommer om ikke lenge. Så gleder meg til å se hva de har i denne "Directen". Synd de ikke skal vise frem PSVR2 ennå, da. DET er noe jeg virkelig vil se snarest. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 6 hours ago, Snikpellik said: Kult. Helt ok at det ikke kommer rare greiene på sommeren, da er det lite spilling uansett men nå som lufta blir skarpere så begynner det å friste å blåse i gang PS5 igjen. Min har et tykt støvlag som må eskaveres. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 BadCat skrev (3 timer siden): Min har et tykt støvlag som må eskaveres. Kan jeg spørre hvorfor en pcmasterrace streamer som deg har kjøpt seg konsoll han ikke har tenkt å bruke? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Skal buffe Battle Orders og Battle Command i Diablo II Resurrected med den, hvis det viser seg å være praktisk. Returnal er et greit spill på boksen. Quote Details: Battle Command adds a +1 to all of the Barbarian's skills, and does the same for all characters and minions in his party. Higher levels are useful for the longer duration. This warcry should always be cast first, before Battle Orders or Shout, so those skills will be cast at +1. Quote Battle Orders. Increases the maximum Life, Mana, and Stamina of you and your party. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Fikk jammen meg en melding fra Multicom om at PS 5 er tilgjengelig for et fåtall så jeg bestilte 1 i huy og hast så den er på vei i posten endelig 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Håper de styrer unna mer Deathloop surr nå. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Kjedelig at de beholder PS4-kompatibilitet. Ja man kan kjøre opp oppløsning og slike ting på PS5, men det blir noen fundamentale begrensinger som ikke hadde behøvd å være der ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Kjøpt 2 selv og 3 andre til venner og familie. Skjønner ikke at er så vanskelig som folk sier. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Baldini skrev (19 minutter siden): Kjøpt 2 selv og 3 andre til venner og familie. Skjønner ikke at er så vanskelig som folk sier. Om man er litt over gjennomsnittet oppdatert her inne så løser det seg ganske kjapt. Selv har jeg fått tak i 8 maskinermed optisk drev til venner og kjente siden lansering, de 6 siste siden mai, men nå er jeg jo på forumet ekstremt ofte da. Endret 9. september 2021 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå